Sälj hojen och köp riktigt skit istället!sälj skiten och köp en riktig hoj istället!
En gammel-Bandit för pendling och som brukshoj är ju kalas. Förutom att den väger som en halv båt.
Sälj hojen och köp riktigt skit istället!sälj skiten och köp en riktig hoj istället!
1 mile = 1,609344 km.
Tankevurpa där, eller?
Inga problem att köra 10 000 mil på en radfyra med bara servicar enligt boken.
Farsan sålde sin Gixxer k7 i våras på 7 000 mil, oljebyten var 500e mil.. (ventilspelskoll var 3000e mil enligt servicebok, behövdes inte ens justeras vid kollen vid 6k.)
Fattar att du skämtar men så typiskt svenskt. 6000 mil är ju bara inkört
Du får gärna följa upp med vad du hade för spel på ventilerna osv.
UPPDATERING!Följer denna, sitter i samma sits med min Mille
Två stycken R1 som gått bana och tävlats med senaste 6 åren åtminstone. Okänd mätarställning på -08an som gått bl a Superbike, justering ej nödvändig. 2800 mil på -07an, justering på 6 st avgas för att det inte gjorts på 4 år eller så. Och byte växellåda efter minst 6 år med QS. Inte för att den var helt kass, utan för att jag tappade ett par sekunder per varv på att inte ha 5an.Imponerande!
Misstänker att trimningsgraden har lite med det att göra med.
Hyndan har gått 6000+ och där var det avgas bakre som behövde skimsas vid tillfälle.
Hur har det sett ut på er som har hårdare trimning, R6, CBR600RR etc?
Två stycken R1 som gått bana och tävlats med senaste 6 åren åtminstone. Okänd mätarställning på -08an som gått bl a Superbike, justering ej nödvändig. 2800 mil på -07an, justering på 6 st avgas för att det inte gjorts på 4 år eller så. Och byte växellåda efter minst 6 år med QS. Inte för att den var helt kass, utan för att jag tappade ett par sekunder per varv på att inte ha 5an.
Så den här milskräcken folk har för sina gatkörda hojar? Det är bara att tacka och ta emot för det låga priset, deras förlust...
Svarade i denna tråden tidigare. Farsans 1250 har passerat 10k mil utan större bekymmer eller genomgångar. Jag skulle inte tveka en sekund ta den på Europatripp.
Skickat från min G8441 via Tapatalk
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |