Snokade lite i bildarkivet..

SkorvKalle

2 hjul för mycket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Fyrhjuling
..och hittade denna här!!! fy f**** va häftig... om ja har rätt så är det en 500cc 2-takt? var hittar man mer info om denna hojen o va kostar den ca... jag anar inte att den e särskilt dyr... snarare SKITDYR.. men hade varit häftigt me lite info :)

500vdue4.jpg

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ahhhhh, underbara Bimota V-Due. Tyvärr så har Bimota gått till de sälla jaktmarkerna och finns icke mera. Rykten säger dock att den fd australiske importören har ett lagerhus fullt med V-Due.

Ta och gör en sökning på Google efter Bimota V-Due så finner du nog vad du söker.

WP

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kanske en BMW
Jag har letat efter en V-due i 1 år nu, pratat med folk runt om hela jävla jorden... Försökt övertala ägare till hojar att sälja men icke... Finns totalt 450 (tror jag, inte säker) reggade, varav hälften är rena banhojar, Bimota hade en V-due cup för att få fart på försäljningen, men icke!!!

Säg till om du hittar en till salu!!!

Bikeboy500

{-_-}
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Yamasaurus RD500, Honda CR500, Yamaha TZR250
WP, Börja gräv i plånboken. :bow
En herre i Milano har köpt upp hela bimotas lager av både cyklar och delar.

Bimota 500 Vdue iniezione elettronica: 100
Bimota 500 Vdue Trophy: 10
Bimota 500 Vdue Evoluzione: 110
Bimota 500 Vdue Corsa: 4
Note: of the "Iniezione Elettronica" there are still 10 motorcycles sealed into the original crate. Those bikes are fast seller's of cause of their great collectors value.

Spare Parts

Together with all the finished bikes available at the Bimota factory, we have purchased also parts to assemble almost 100 more complete Vdue and some of the original tools and machines. This parts will be used as spare parts for the years to come. Furthermore we are in contact with the original suppliers like Antera, Paioli, Brembo, TDD, Dell'Orto.... for supplying standard parts used in the Vdue and other Bimota bikes.

Bimota V-Due

WP

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kanske en BMW
Har börjat gräva!!! :crash Jag har mailat för att få pris och ev leverans tid ;) Kostar den inte för jävla mycket så köper jag en
Bimota 500Vdue Evoluzione :fakta 120HP !!!!

antagligen kommer det ett mail där det står en Bimota 500Vdue Evoluzione kostar 200 000 och uppåt, de har ett grymt samlar värde om de är i kartong!!!!

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
WP skrev:
Har börjat gräva!!! :crash Jag har mailat för att få pris och ev leverans tid ;) Kostar den inte för jävla mycket så köper jag en
Bimota 500Vdue Evoluzione :fakta 120HP !!!!

antagligen kommer det ett mail där det står en Bimota 500Vdue Evoluzione kostar 200 000 och uppåt, de har ett grymt samlar värde om de är i kartong!!!!

Jaja, du vet vad du ger dug in på. Bara genom att läsa det här forumet kan man gissa sig att det innebär lite ...hum... tålamod att ha en värsting 2T.
Snacka med Macfille & mattias som har postat om sina bekymmer.
Att sen reservdelarna till en V-due inte växer på träd är du säkert medveten om.
Men i mitt tycke är det den snyggaste, häftigaste, fränaste, coolaste, tyngsta och ballaste hojen som går att köpa för pengar.
Du blir garanterat kungen vid korvmojen med en sån.
Våga bara inte rejsa med den för om du repar den kommer jag att uppsöka dig och ge dig :fatta!
Nån som vet om det redan finns en V-due i Sweden?
Jag vet en som äger en NR750 i kartong men det är kanske ingen överraskning...

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...