Snusktråden!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Du menar: [YOUTUBE-ID]kAI3HiOFtQ4&feature=related[/YOUTUBE-ID]

HAHAHAHAHHAHAHAHA czas na wlasne mieskanie ---> dax för egen lägenhet!! polacker ÄR snuskiga!!! :D :D jappjapp....:tuttar

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
det kanske blir lite experiment i stjärten :arsele jobbigt att bli påsatt av sig själv :gnissla

snacka om överraskning....:D

fan va sjuk jag va nu... :3freak

Ehehe ja... Jag hade nog fan kunnat ta att min fiktiva pojkvän hade gått och blivit homosexuell, men jag hade sparkat ut honom om jag hade hittat han med mina dildos naken och själv i sovrummet!!

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
mitt söta socker, för att du är polack och/eller har polsk släckt:pannkyss tror jag fattade det när jag såg att du översatte, var mer överaskad:tummenupp

Yeahhh!! dats right, e polska. :D :D nu ska ja överge er mitt i allt snuskande. måste få lite sömn.....vissa har arbeten att gå till......:D :D

sussa sött alla!!

Shadow

"Bhyggde?!.. nää!..."
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Yeahhh!! dats right, e polska. :D :D nu ska ja överge er mitt i allt snuskande. måste få lite sömn.....vissa har arbeten att gå till......:D :D

sussa sött alla!!

jo tänkte samma här! min dygnsrytm är redan fuckat och behöver inte bli mer fuckat med tanke på att man måste upp på morgnarna! så choa chao på er!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Frågan är hur ett forum där minst 95% borde vara över 21 år kan vara värre än lunarstorm. Fan för alla fjortistjejer och vidriga snuskgubbar som skrivit i den här tråden. Nu lägger jag ner, tack och hej.

P.s spamtrådar är väl förbjudna?

Oan

Aktiv Betraktare
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda CBR 125cc Repsol -06 (Till Salu), + Yamaha R6 -00
De ska finnas ett film klipp på någon tjej som lämnar tillbaka en dildo till teknikmagasinet och hon är ihärdig som fan och visar upp och vill att han ska hålla i den skit kul men kan inte hitta de.
får väll stå för lite fakta då så man är delaktig :p nour el-refai gjorde klippet för programmet hon hade på tv4 plus eller nått. Hennes dialekt får ju en sugen för övrigt :p
har bara mobilen nu så ni får söka själv ;)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
psst.....han har ett par med elefanter på osså, han har lovat att visa dom. :rofl ;):D

och du har lovat att vara snäll!:fakta :tungan

Oh ja bajby, vart är han...Bushido, dags att visa elefanten...oooppps elefanterna menade jag ;)

här ska inte visas någon elefant!:mad: möjligen elefanterna på amasbyxorna (som för övrigt är av siden:tuttar ) men inget annat!:fakta

vad sägs som en deal? jag poserar i bar överkropp med mina elefantjammies om du och money gör detsamma?:tummenupp

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
får väll stå för lite fakta då så man är delaktig :p nour el-refai gjorde klippet för programmet hon hade på tv4 plus eller nått. Hennes dialekt får ju en sugen för övrigt :p
har bara mobilen nu så ni får söka själv ;)

[YOUTUBE-ID]EOEyA2Hz3E8[/YOUTUBE-ID]

------------------------------------------

Även att man är kille så började lingonveckan igår :näsblod ingår tydligen i ett förhållande att man ska dela på den skiten (pausen) också :va
Men det sätter ju inte stopp för den övre hål-aktiviteten :yoparty :rolleyes:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Frågan är hur ett forum där minst 95% borde vara över 21 år kan vara värre än lunarstorm. Fan för alla fjortistjejer och vidriga snuskgubbar som skrivit i den här tråden. Nu lägger jag ner, tack och hej.

P.s spamtrådar är väl förbjudna?

vem har sagt att man är mogen för att man är över 21? försökte du spela mogen eller? som sagt alla torrbollar håll era torra kommentarer för er sjlva! :tummenupp

det du sa hade inget med min tråd att göra, det kallas för spamm...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år