Snusktråden!

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
ja va ju snääääääälllllllll!!!! :D :pannkyss :D
Jaja men om man ska jämföra dig och mig på snuskometern så ligger jag långt efter, du spelar ju i elitsnuskserien, fast jag kan ju iof gubbsnuska, det kan inte du.... kanske... eller..

:tungan

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jaja men om man ska jämföra dig och mig på snuskometern så ligger jag långt efter, du spelar ju i elitsnuskserien, fast jag kan ju iof gubbsnuska, det kan inte du.... kanske... eller..

:tungan

KNAPPAST!!!! vem fan va d som va mest snuskig på bowlingen!!! du e ju snuskigast av snuskigast, men du vågar inte här på forumet för då blir du bannad!!!! :rofl :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Vilka är det som får snuska när hummrarna inte får det då?
Det där får du fråga damerna om, men du kommer aldrig att förstå dig på dom ändå, damer är komplicerade apparater, trycker på på fel knapp så kan dom explodera.

Dessutom saknas det användarmanual till damer, troligen för att den skulle bli tjockare än 10 st telefonkataloger.

Man får helt enkelt prova sig fram, antingen blir det örfil eller så blir det K****A

KNAPPAST!!!! vem fan va d som va mest snuskig på bowlingen!!! du e ju snuskigast av snuskigast, men du vågar inte här på forumet för då blir du bannad!!!! :rofl :D
Det finns inga bilder... altså har det inte hänt :tungan

Last edited:

Hornpelle

Ur spår
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Utan igen...
Det där får du fråga damerna om, men du kommer aldrig att förstå dig på dom ändå, damer är komplicerade apparater, trycker på på fel knapp så kan dom explodera.

Dessutom saknas det användarmanual till damer, troligen för att den skulle bli tjockare än 10 st telefonkataloger.

Man får helt enkelt prova sig fram, antingen blir det örfil eller så blir det K****A

Det tycker jag gott dom kan svara på.

Ingen skulle orka läsa den manuallen iaf.
Är det inte trestegsmetoden som gäller på damer om man inte är modig och vågar fråga ligga?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Hittade en mycket bra punkt i Mr K lista!

"15. Frågor som "Älskar du mig?" kommer antingen när man har stånd och inget blod i hjärnan eller när man bråkar."

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Här finns ju folk i alla åldrar, finns här nån som kommer ihåg låten hanky panky heart eller vad den heter.....tror det är en coutrylåt och det är en snubbe med hockeyfrilla som sjunger, tror den är från 80 talet. har försökt leta upp den men kan fan inte hitta den......den som hittar lägg up här.....behöver flabba lite.....:)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Här finns ju folk i alla åldrar, finns här nån som kommer ihåg låten hanky panky heart eller vad den heter.....tror det är en coutrylåt och det är en snubbe med hockeyfrilla som sjunger, tror den är från 80 talet. har försökt leta upp den men kan fan inte hitta den......den som hittar lägg up här.....behöver flabba lite.....:)

[YOUTUBE-ID]l5TjqGczZgc[/YOUTUBE-ID]

Ja, lite förolämpning är det....:rolleyes:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
[YOUTUBE-ID]l5TjqGczZgc[/YOUTUBE-ID]

Ja, lite förolämpning är det....:rolleyes:
Du förstår hur sjukt det är att du hade den låten/videon liggandes på standby för ett sånt här tillfälle? :hihi

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Hittade klippet som du spelade in i höstas [YOUTUBE-ID]ex6LFVeWSck[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...