Snusktråden!

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Ja det blir som det blir hon kommer lättare bla.
Gick igenom kamasuttra boken o konstaterade att det var inte mycket som var big news...Ja förutom de som tamejfan är anatomiskt ogenömförbara.
Sex är väl till för att det skall provas o grejas annars blir det lätt tråkigt.
Ja om man tar bart det hela med att just fortplanta sig:rolleyes:

Äh skit i någon teori om vad som skulle vara bäst, hämta inspiration och va aktiv/kreativ/nyfiken/ha full fokus på sin partner och framför allt; njut!! Sexologen Kawa Bitch ha sagt sitt!! :nicka

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Äh skit i någon teori om vad som skulle vara bäst, hämta inspiration och va aktiv/kreativ/nyfiken/ha full fokus på sin partner och framför allt; njut!! Sexologen Kawa Bitch ha sagt sitt!! :nicka

Du får komma hit o ge mig lite inspiration....:pannkyss :slicka :angel
Sökte ej kollade bara i den o konstaterade att det inte var mycket nytt o prova av vad som fanns avbildat i den.
Nyfikna lindén har sagt sitt:tuttar

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Du får komma hit o ge mig lite inspiration....:pannkyss :slicka :angel
Sökte ej kollade bara i den o konstaterade att det inte var mycket nytt o prova av vad som fanns avbildat i den.
Nyfikna lindén har sagt sitt:tuttar
Hörru grabben då hade du mått om jag hade givit dig inspiration :tuttar

Ja ellerhur att du inte sökte, erkänn du sökte efter det där ultimata som ändå inte finns, eftersom varje människa är unik!! :nicka .

Är kanske översexuell man va fan, När finner man inte inspiration/lust att k-ulla. Väck mig mitt i natten när jag har 40 graders feber och jag tveker inte en nanosekund. Om jag e normal vet jag inte:D

Tänk om alla hade varit som du :tummenupp . Kan säga att långt ifrån alla killar är riktigt aktiva!! Kanske är så med oss tjejer också. Är vi dåligt kåta av oss när det kommer till sak?

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Gick igenom kamasuttra boken o konstaterade att det var inte mycket som var big news...Ja förutom de som tamejfan är anatomiskt ogenömförbara.
Sex är väl till för att det skall provas o grejas annars blir det lätt tråkigt.
Ja om man tar bort det hela med att just fortplanta sig:rolleyes:

SEX (WORD) på det!!!!!

Livet är som sämst när man tycker att sex är tråkigt/enformigt.
"Åhh, det är nästan upplagt för sex... men köra missionären under total tystnad med den där döda fisken... nej fan, jag kollar klart på eurosports livesändning av årets snooker semifinal istället"

Annars tycker jag ni sköter er bra, så jag har inget mer att rapportera eller fördöma för tillfället! återgå till snuskeriet gott folk ;)

*EDIT*

Där ser man, det hade kommit med lite mer mellan att jag började skriva detta inlägg och jag postade det.

Kort och gott, som alla andra män i tråden skriver; JA! ni tjejer är ofta rätt så döda fiskar på torra land i sängen.

The Blade, jag håller med dig, min sambo är den mest aktiva och sexhärliga kvinnan jag tagit hand om :D
(Har vi samma sambo tro? Är du min sambo? Är jag din?)

Last edited:

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Hörru grabben då hade du mått om jag hade givit dig inspiration :tuttar

Ja ellerhur att du inte sökte, erkänn du sökte efter det där ultimata som ändå inte finns, eftersom varje människa är unik!! :nicka .

[/FONT]
Nej sökte ej det var damen som sexet fördes med som kollade i en sådan bok som sedan visade mig o skrattade o sade att det var redan avklarat hela boken:tungan
Ja gud vad jag skulle må om du fick visa mig ett o annat:tummenupp
Eller vise versa kanske:D

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Som partner kan jag nog tänka mig det, men som singel. Vad säger du, är det verkligen så att majoriteten av mina medsystrar inte tänder till ordentligt?
Ja, jag har suttit ensammen mången kväll i lägenheten. Sugen på lite kvinnlig juice att släcka min törst på. Men har någon ringt? Dyckt upp? Brytt sig om att komma fram till mig med nakenhet i blicken och åtrå på läpparna?

Nej, jag sitter bara här själv...

;)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Nej sökte ej det var damen som sexet fördes med som kollade i en sådan bok som sedan visade mig o skrattade o sade att det var redan avklarat hela boken:tungan
Ja gud vad jag skulle må om du fick visa mig ett o annat:tummenupp
Eller vise versa kanske:D

Hade jag varit grabben ifråga då så hade jag sagt -Jaha,va bra då tar vi och praktisera teknikerna och ställningarna!?!

Jag har bara en bra kommentar till "eller vise versa kanske"(som inte ens slutade med ett frågetecken) och det är: Alla människor är unika! :pannkyss

Ja, jag har suttit ensammen mången kväll i lägenheten. Sugen på lite kvinnlig juice att släcka min törst på. Men har någon ringt? Dyckt upp? Brytt sig om att komma fram till mig med nakenhet i blicken och åtrå på läpparna?

Nej, jag sitter bara här själv...

;)

Konstigt då!?! Är du bara ute efter att knulla, så är det bara att packa sig ner på krogen femitre och fråga om någon ska med hem på en omgång.Tar du bara första steget så bruden känner sig feminin, så ska du nog få se att det hettar till hos de flesta!!och gör det inte det så vill hon ändå inte och eftersom det ändå bara ska duga för natten, så kan du hålla på tills du får vad du vill!! :tuttar Sexologen Kawa Bitch har sagt sitt...igen!!

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Konstigt då!?! Är du bara ute efter att knulla, så är det bara att packa sig ner på krogen femitre och fråga om någon ska med hem på en omgång.Tar du bara första steget så bruden känner sig feminin, så ska du nog få se att det hettar till hos de flesta!!och gör det inte det så vill hon ändå inte och eftersom det ändå bara ska duga för natten, så kan du hålla på tills du får vad du vill!! :tuttar Sexologen Kawa Bitch har sagt sitt...igen!!
Vaddå?
Jobba för det?

Nä, då får det va.

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Hade jag varit grabben ifråga då så hade jag sagt -Jaha,va bra då tar vi och praktisera teknikerna och ställningarna!?!

Jag har bara en bra kommentar till "eller vise versa kanske"(som inte ens slutade med ett frågetecken) och det är: Alla människor är unika! :pannkyss

De var var ju redan praktiserade:mad:
Ja lär mig ett o annat i bingen du så lär jag dig o köra snabbt på banan:D
Sängen e jag redan snabb i=)

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Hoj
Där har ni det, det är det som är problemet. Visa att ni vill så ska ni får se!

Jag tar aldrig det allra fösta steget, det får grabben göra annars är han inget för mig. Sen efter det allra första är det...:D :tuttar :D :tuttar :D

Tycker det är väldigt mycket snack och väldigt lite verkstad :tungan ;)

Någon SH verkstad lär det inte bli ;)

De var var ju redan praktiserade:mad:
Ja lär mig ett o annat i bingen du så lär jag dig o köra snabbt på banan:D
Sängen e jag redan snabb i=)

Jag hade satt henne på test!! För övning ger färdighet!!

Och du fattar väl att jag kan inte "ta betalt" för något som jag själv njuter av, än om det är betalning i natura ;) :tungan

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Äh, du var ju inge rolig. Men om man nu ska greppa cheyen o lyfta henne så får man se till så att det är en chey med mass flapp skinn runt röven, annars får man ju fan inget grepp.

HAHAHHAHAHAH jasså, så d e sånt du gillar. big fat chicks! jaja alla gillar vi olika. mycket wobbel sa du! :D :D

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Är kanske översexuell man va fan, När finner man inte inspiration/lust att k-ulla. Väck mig mitt i natten när jag har 40 graders feber och jag tveker inte en nanosekund. Om jag e normal vet jag inte:D

HALLÅ HALLÅ STOOOOOOPPPPPPP!!! du har HEEEEELT klart träffat på fel brudar i så fall, kan lugnt säga att jag är din motsats i tjejformat i så fall!

Har svårt att hitta en kille som är lika aktiv som jag fan!! :va Uhh d låter så fel/billigt, hoppas ni fattar. :D :D

Nä, jag ska ju ha dig, fast den versionen som pratar svenska. :wiggle

åhh ska du?? :) vaddå va pratar jag för språk då? :va

Last edited:

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Du har ju dom där danska orden som flödar ur din mun.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år