snutfan!

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
måste avreagera mig lite..fan i i helve %&!&#¤"/&"(/"&)/(!="..så..nu känns de lite bättre iafall :eek: ..va nyss på Poer meet me alla raggers i stan o kolla på packet..åkte hem efter att ha sett ett par feta race på tunby för i sussa..hinner bara dock hem innan bästa tjejkompisen ringer o frågar om man kan ta o skjutsa hem henne från stan...visst tänkte ja (snäll som man e=) tar pappas bil,den e mycke roligare än min 240..sagt o gjort..skjutsar hem flickan osså motorkåt som man e bestäms de för o hänga me i raggar crousingen för o visa alla sunkiga amerikanare att de e volvo 850 som gäller här :D ..efter ett tag så hamnar man vid ett övergångsställe.. släpper förbi ett par gående osså skriker dom burna...okej då..en liten kan ja väl bjuda på tänker ja..wrooomm..rök överallt =)..kom sedan på att ja typ för ett tag sen kört om en snut-buss o gasar iväg som en tok för i hinna undan dom....drar på rätt så rejält o tänker nu e de lungt o släpper av på tempot..typ 80km/h på 50km/h..å vem fan e de som man ser i bakspegeln om inte snutfan..slår på blåljusen så de e ju bara o stanna...visar körkort o så..får antingen välja på o erkänna lr gå te tingsrätten..skriver surt på skiten o tar boten på 600:-....tur att inte farsan e snut..lr hur..(jamen jovisst d klart han är!. :mad: ...så nu e de bara o hoppas på att han inte märker/kollar upp sin bil..för då lär de väl stå nåt på den..=(..jaja fick nu lufta mig lite...
kram o hej leverpastej

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Dj_fluffy skrev:
måste avreagera mig lite..fan i i helve %&!&#¤"/&"(/"&)/(!="..så..nu känns de lite bättre iafall :eek: ..va nyss på Poer meet me alla raggers i stan o kolla på packet..åkte hem efter att ha sett ett par feta race på tunby för i sussa..hinner bara dock hem innan bästa tjejkompisen ringer o frågar om man kan ta o skjutsa hem henne från stan...visst tänkte ja (snäll som man e=) tar pappas bil,den e mycke roligare än min 240..sagt o gjort..skjutsar hem flickan osså motorkåt som man e bestäms de för o hänga me i raggar crousingen för o visa alla sunkiga amerikanare att de e volvo 850 som gäller här :D ..efter ett tag så hamnar man vid ett övergångsställe.. släpper förbi ett par gående osså skriker dom burna...okej då..en liten kan ja väl bjuda på tänker ja..wrooomm..rök överallt =)..kom sedan på att ja typ för ett tag sen kört om en snut-buss o gasar iväg som en tok för i hinna undan dom....drar på rätt så rejält o tänker nu e de lungt o släpper av på tempot..typ 80km/h på 50km/h..å vem fan e de som man ser i bakspegeln om inte snutfan..slår på blåljusen så de e ju bara o stanna...visar körkort o så..får antingen välja på o erkänna lr gå te tingsrätten..skriver surt på skiten o tar boten på 600:-....tur att inte farsan e snut..lr hur..(jamen jovisst d klart han är!. :mad: ...så nu e de bara o hoppas på att han inte märker/kollar upp sin bil..för då lär de väl stå nåt på den..=(..jaja fick nu lufta mig lite...
kram o hej leverpastej

600KR FÖR DET E JU INEGNTING

caps lock.

Ska din pappa slå dig om han får reda på det eller? Berätta det istället.

750RR

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
Re: Re: snutfan!

maverick_750rr skrev:
600KR FÖR DET E JU INEGNTING

caps lock.

Ska din pappa slå dig om han får reda på det eller? Berätta det istället.

750RR

ja du...du ska bara veta hur tokig han kan bli..fan..du vet väl hur snutar e..dom e inte normala =)..har dock aldrig rört mig när han blivit "upprörd" :D ..men de dörrar o saker som kommer ivägen för han tycker ja synd om =)

Lasson

sakkunning
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR900RR
Dj_fluffy skrev:
kram o hej leverpastej

att du börnade loss skiter jag i men dra på inne i stan sen är ju bara jävligt korkat, jag tycker dom kunde ge dig lite med batongen osså!

Dj_fluffy

Toppsi
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -98
Re: Re: snutfan!

Lasson skrev:
men dra på inne i stan sen är ju bara jävligt korkat, jag tycker dom kunde ge dig lite med batongen osså!

jo jag vet d va dumt..lätt o va efterklok :rodnar ....(vet att de´inte hjälper me o säga att de va typ inga folk alls i närheten där ja gasa på)..

ps..o ja sa aldrig att min farsa e snut för o försöka komma lindrigare undan.ds

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Tycker det är trevligt att våra kära samhällstjänare tar tag lite i buslivet. (Obs, ingen ironi!)
19-åringar i pappas 850 tillhör den farligare kategorin i min bok, och när jag var 19 visste jag också hur alla snutdjävlar var, men numera är jag inte lika säker. ;)

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...