måste avreagera mig lite..fan i i helve %&!&#¤"/&"(/"&)/(!="..så..nu känns de lite bättre iafall ..va nyss på Poer meet me alla raggers i stan o kolla på packet..åkte hem efter att ha sett ett par feta race på tunby för i sussa..hinner bara dock hem innan bästa tjejkompisen ringer o frågar om man kan ta o skjutsa hem henne från stan...visst tänkte ja (snäll som man e=) tar pappas bil,den e mycke roligare än min 240..sagt o gjort..skjutsar hem flickan osså motorkåt som man e bestäms de för o hänga me i raggar crousingen för o visa alla sunkiga amerikanare att de e volvo 850 som gäller här ..efter ett tag så hamnar man vid ett övergångsställe.. släpper förbi ett par gående osså skriker dom burna...okej då..en liten kan ja väl bjuda på tänker ja..wrooomm..rök överallt =)..kom sedan på att ja typ för ett tag sen kört om en snut-buss o gasar iväg som en tok för i hinna undan dom....drar på rätt så rejält o tänker nu e de lungt o släpper av på tempot..typ 80km/h på 50km/h..å vem fan e de som man ser i bakspegeln om inte snutfan..slår på blåljusen så de e ju bara o stanna...visar körkort o så..får antingen välja på o erkänna lr gå te tingsrätten..skriver surt på skiten o tar boten på 600:-....tur att inte farsan e snut..lr hur..(jamen jovisst d klart han är!. ...så nu e de bara o hoppas på att han inte märker/kollar upp sin bil..för då lär de väl stå nåt på den..=(..jaja fick nu lufta mig lite...
kram o hej leverpastej
kram o hej leverpastej