Snutsvin

Status
Ej öppen för fler svar.
Gick med
16 Sep 2003
Ort
Höganäs
Hoj
Kawasaki GPX600R
hehe idag var det invigning av att få svinen efter sig :tungan

Börja med man kommer lite förbi rullande då man plötsligt ser att där står en bil jävel till vänster humz undra vem (blåvit) :lol som vanligt ska de bara följa efter o vem pallar stanna när halva hojen e ner plockad o slitna däck o allt e kasst.. men jo alltid kul med böter eller vad säger moralpoliserna ? :gnissla hehe de sjuka var att snuten vet vem jag e så de ska bara köra hem till en fast man redan hade räknat ut det med stortån så jag drog till en polare så de snackade lite med mossan hähä o sa att man ser att hojen e hårt körd o undrar var regskylten är :hihi hehe snuten måste vara totalt funtad han bad min mossa o hälsa han att jag skulle ringa han :rofl :rofl :rofl
 
Last edited:

electronaut

Wooo Hooo!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skogen
Hoj
xr 650
Kawa_GPX600R skrev:
hehe idag var det invigning av att få svinen efter sig :tungan

Börja med man kommer lite börbi rullande då man plötsligt ser att där står en bil jävel till vänster humz undra vem :lol som vanligt ska de bara följa efter o vem pallar stanna när halva hojen e ner plockad o slitna däck o allt e kasst.. men jo alltid kul med böter eller vad säger moralpoliserna ? :gnissla hehe de sjuka var att snuten vet vem jag e så de ska bara köra hem till en fast man redan hade räknat ut det med stortån så jag drog till en polare så de snackade lite med mossan hähä o sa att man ser att hojen e hårt körd o undrar var regskylten är :hihi hehe snuten måste vara totalt funtad han bad min mossa o hälsa han att jag skulle ringa han :rofl :rofl :rofl

Jag förstår nästan vad du skriver.
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Visst är dom härliga. Måste ju erkänna att dom är envisa dom små svinen!
Men det är desto roligare när dom blir förbannade och tror att man ska bli rädd för dom bara för att dom sätter igång några saftblandare o tror att man ska stoppa för det. Det borde nästan finnas en lag att man inte får stanna om man kör sporthoj :D :D :D :D
Men då kommer väl moralkärringarna här fram och säger att man ska vara laglydiga :fatta! :fatta! :fatta!
En gång olaglig alltid olaglig, eller håller ni inte med mig? :rofl :rofl
 
Gick med
16 Sep 2003
Ort
Höganäs
Hoj
Kawasaki GPX600R
sportarn skrev:
Visst är dom härliga. Måste ju erkänna att dom är envisa dom små svinen!
Men det är desto roligare när dom blir förbannade och tror att man ska bli rädd för dom bara för att dom sätter igång några saftblandare o tror att man ska stoppa för det. Det borde nästan finnas en lag att man inte får stanna om man kör sporthoj :D :D :D :D
Men då kommer väl moralkärringarna här fram och säger att man ska vara laglydiga :fatta! :fatta! :fatta!
En gång olaglig alltid olaglig, eller håller ni inte med mig? :rofl :rofl

HAHAHAHA NAJS!!!!!! rätt mannen
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Kawa_GPX600R skrev:
hehe idag var det invigning av att få svinen efter sig :tungan

Börja med man kommer lite förbi rullande då man plötsligt ser att där står en bil jävel till vänster humz undra vem (blåvit) :lol som vanligt ska de bara följa efter o vem pallar stanna när halva hojen e ner plockad o slitna däck o allt e kasst.. men jo alltid kul med böter eller vad säger moralpoliserna ? :gnissla hehe de sjuka var att snuten vet vem jag e så de ska bara köra hem till en fast man redan hade räknat ut det med stortån så jag drog till en polare så de snackade lite med mossan hähä o sa att man ser att hojen e hårt körd o undrar var regskylten är :hihi hehe snuten måste vara totalt funtad han bad min mossa o hälsa han att jag skulle ringa han :rofl :rofl :rofl

får att ovanstående text ska bli läsbar, lägg in [.....,,,,,!!?] på valfri plats... :tungan
 

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki TL1000R
73 ord är numera SH's officiella "flest bokstäver i en och samma mening" rekord. :Bugar
 

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Förbannade rödpennefetischister.
Kan man med lite fantasi gissa sig till vad en person velat framföra är svenskan godkänd!

För övrigt luktar inlägget lite mopedtvåtaktsoljerök.
Men glöm inte att ni också varit små och dragit snutar som pratat med era mossiga mammor!

:) :tungan
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kawa_GPX600R skrev:
haha skojar du jag e jätte hård vill bli som du pappa :arsele

Då får du ligga i... jag har slagit ner jättemånga personer :mattias
Du får hänga med ut på lördag så tar vi o slår ner lite pack.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
Enligt Darwin så kommer denna ras att självsaneras...

... men innan dess ska vi nog göra allt för att förpetsa tillvaron åt era präktiga :arsele
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top