Kongo
Men gasa sa jag!!!
Japp, idag bestämmde jag mig! Först åka, sen göra iordning "lilla gumman" för vintern.
Bar iväg mot sigtuna, bålsta, FAN vad kul det var, tryckte på lite extra på en liten väg, där jag blev obehagligt påmind om det jag redan vet, nämligen att löv är snorhala
! Hjärtat i halsgropen, men det löste sig fint! Åkte tillbaka lite lugnare och svängde förbi Ragge raj-raj på Lelles för att snacka lite skit och han skulle tvinga ut mig på en KÅÅTEMM Superduke, han rullade t.om ut den, men jag ville inte! haha, skulle ju iväg och tvätta min , Ragge var så säljkåt stackar'n!
Tvättade på ok hos Joel, med en annan hojåkare med en traja speedtriple, trevlig kille som var ambulansförare! Både han och jag kände begravningsstämning över hösteländet!
Nu får man nöja sig med att titta på hojar, moto GP, samt lira ps2 i 5-6 månader...
//Kongo "med sorg i hjärtat"
Som KANSKE inte har ställt av till 100%, GÅR ju att trycka på batteripolerna om vädret är exeptionellt bra
Bar iväg mot sigtuna, bålsta, FAN vad kul det var, tryckte på lite extra på en liten väg, där jag blev obehagligt påmind om det jag redan vet, nämligen att löv är snorhala
![Skrämd :skrämd :skrämd](/img/smilies/scared.gif)
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Tvättade på ok hos Joel, med en annan hojåkare med en traja speedtriple, trevlig kille som var ambulansförare! Både han och jag kände begravningsstämning över hösteländet!
Nu får man nöja sig med att titta på hojar, moto GP, samt lira ps2 i 5-6 månader...
//Kongo "med sorg i hjärtat"
Som KANSKE inte har ställt av till 100%, GÅR ju att trycka på batteripolerna om vädret är exeptionellt bra
Last edited: