*snyft* så var sista turen för i år över...

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Japp, idag bestämmde jag mig! Först åka, sen göra iordning "lilla gumman" för vintern.

Bar iväg mot sigtuna, bålsta, FAN vad kul det var, tryckte på lite extra på en liten väg, där jag blev obehagligt påmind om det jag redan vet, nämligen att löv är snorhala :skrämd! Hjärtat i halsgropen, men det löste sig fint! Åkte tillbaka lite lugnare och svängde förbi Ragge raj-raj på Lelles för att snacka lite skit och han skulle tvinga ut mig på en KÅÅTEMM Superduke, han rullade t.om ut den, men jag ville inte! haha, skulle ju iväg och tvätta min , Ragge var så säljkåt stackar'n!:tungan

Tvättade på ok hos Joel, med en annan hojåkare med en traja speedtriple, trevlig kille som var ambulansförare! Både han och jag kände begravningsstämning över hösteländet!

Nu får man nöja sig med att titta på hojar, moto GP, samt lira ps2 i 5-6 månader...

//Kongo "med sorg i hjärtat"

Som KANSKE inte har ställt av till 100%, GÅR ju att trycka på batteripolerna om vädret är exeptionellt bra:rolleyes:

Last edited:

devo81

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2006
Hoj
i graven : ( meen det kommer nog nån ny av nått slag
samma här!! SNYFT!!! jag har dock inte hunnit att göra den klar för kylan ... så ska besöka den snart igen för att polera , ta bort batteriet , byta olja...m.m men det känns fan tomt! kongo...var det du som kom till lelles när det stod nåra hojar på rad. typ gammal ninja.gsxr1000 å min gsxr 750.. m.m jag heja till på nån som kom in när jag sukta lite på en hornet,å jag tror att det var ägaren till rettan... du?

Lindén

Slutkört!
Gick med
27 Sep 2003
Hoj
Piagio med trampor
Du kan få komma o åka lite is i vinter om du vill så kan du stinna av lite.
Iof en 600 bara men antingen ss hyndan eller gammel kwacken kommer o få bära dubb.
Bara komma o köra lite o grilla korv... pimpla fisk med kan man göra om man vill vila lite=)

Hightower

I mitt jobb lyser alltid solen..
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
RSV1000Mille Factory -04
Ett svart band runt armen..

Min är även den vaxad, tankad å servad för bortställning under överdraget..
Den skall ju vara fin, att bara plocka fram å glida med till sommaren..

Som kongo sa.. nu blir det att titta på hojar på tv´n..

Vi ses nästa säsong, vänner :)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...