SO i Finland?

XENOMORF

Men STANNA DÅ HÄSTJÄVEL!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Bara undrar vilka sporthojare som skall köra SO:t i Finland? Har ett litet problem då jag ju skulle camperat med No:1 och han nu ej kan p.g.a. sjukt barn. Är det någon annan som kan tänka sig att samköra dit? Har ej hunnit köpa båtbiljett ännu och tänkte avvakta och se om någon annan gjort det och kan tänka sig att dela på kostnaden? Onödigt att betala dubbelt på Finlandsfärjan om det ej behövs. Jag har tillgång till släp och bil samt all depåutrustning man kan behöva inkl. tält, boende kan i nödfall ske i släpet eller får lösas på annat sätt.

:squid

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
XENOMORF skrev:
Bara undrar vilka sporthojare som skall köra SO:t i Finland? Har ett litet problem då jag ju skulle camperat med No:1 och han nu ej kan p.g.a. sjukt barn. Är det någon annan som kan tänka sig att samköra dit? Har ej hunnit köpa båtbiljett ännu och tänkte avvakta och se om någon annan gjort det och kan tänka sig att dela på kostnaden? Onödigt att betala dubbelt på Finlandsfärjan om det ej behövs. Jag har tillgång till släp och bil samt all depåutrustning man kan behöva inkl. tält, boende kan i nödfall ske i släpet eller får lösas på annat sätt.

:squid
Tider? Datum?Orkar inte leta på nätet....

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag kommer NOG dit, efter en katastrofal felräkning på ekonomin får de närmaste dagarna avgöra om jag kan sy ihop det här...

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Re: SO i Finland?

XENOMORF skrev:
26 - 29 juni. Åker på tor kommer hem på söndag. Ring mig om vi skall samköra!

Räkna snarare "åk tisdag och hem måndag".

Fulla färjor...

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Attans!

Någon som redan har hunnit boka och har plats för en hoj till, jag kan även bistå med ett stort släp samt dragbil som lätt tar 2 hojar om det behövs?

Har ej hunnit boka biljett ännu då jag trodde att No.1 skulle fixa detta..... :(

Är det helt omöjligt att få biljett nu då tro?

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Re: Attans!

XENOMORF skrev:
Någon som redan har hunnit boka och har plats för en hoj till, jag kan även bistå med ett stort släp samt dragbil som lätt tar 2 hojar om det behövs?

Har ej hunnit boka biljett ännu då jag trodde att No.1 skulle fixa detta..... :(

hmmm låter som körning om Haparanda :D

Snabbe_jag

Kalla på Åsa!!!
Gick med
6 Mar 2003
I ett gult hus med blå dörr någonstans i Tollarp
Hoj
Lilltösens depåstöd!!!
Re: Attans!

XENOMORF skrev:

Låter som körning om Haparanda :D

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Efter kontroll på Siljas hemsida konstateras att det enda som är slutsålt är billigaste hytten på hemresan, söndag kväll. Utresa torsdag morgon från s-holm finns hytter i alla kategorier :fakta

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Nr:18 skrev:
Efter kontroll på Siljas hemsida konstateras att det enda som är slutsålt är billigaste hytten på hemresan, söndag kväll. Utresa torsdag morgon från s-holm finns hytter i alla kategorier :fakta

Tackar!

Har nu faxat till Arto i Norrköping (SVEMO-Avtal) och försöker åka över på torsdagsnatten så att man anländer i Åbo på morgonen och åker direkt till banan och tränar. Borde funka om det inte tar alltför lång tid till banan. Hem tar vi söndagkvällen och partajar lite efter den fina placeringen i tävlingen!! :D

Fick med mig lillbrorsan ( som innan sommaren är över garanterat kommer att vara Rookie-förare han med) också så det kommer att bli finfint!

Hoppas att det finns biljetter kvar...... :bow

Last edited:

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Men för att återgå....

...till frågan om vilka som SKALL med till finland så:

1. Xenomorf med lillebror
2. Chrille med syster?
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10....

Bj.O.rn

Idolstatus!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 916SPS '98. Inte orginal...
XENOMORF skrev:
Tackar!

Har nu faxat till Arto i Norrköping (SVEMO-Avtal) och försöker åka över på torsdagsnatten så att man anländer i Åbo på morgonen och åker direkt till banan och tränar. Borde funka om det imte tar alltför lång tid till banan. Hem tar vi söndagkvällen och partajar lite efter den fina placeringen i tävlingen!! :D

Fick med mig lillbrorsan också så det kommer att bli finfint!

Hoppas att det finns biljetter kvar...... :bow

under tio mil till bananen från Åbo, har jag för mig.. så det funkar..

Var ett herrejävlars partajjande på färjan hem förra året...

/B

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
När jag bokade förra veckan fanns INGET kvar på onsdagen utan jag var tvungen att åka tisdag kväll via Helsingfors med retur via Åbo på måndag eftermiddag.

Xeno, beställ med avbokningsmöjligheter. Det är många som kan spränga något dyrt i Falkenberg....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chrille skrev:
Jag kommer NOG dit, efter en katastrofal felräkning på ekonomin får de närmaste dagarna avgöra om jag kan sy ihop det här...

Tanken med att sponsra dig var ju att du skulle lägga dina pengar på racing och inte på MER supande. :whip
Seså. Pallra dig iväg till Finland för jag ska ju dit och titta. :hej

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Goodstuff skrev:
Tanken med att sponsra dig var ju att du skulle lägga dina pengar på racing och inte på MER supande. :whip
Seså. Pallra dig iväg till Finland för jag ska ju dit och titta. :hej

Tack vare ditt eminenta sponsrande så hade jag ju råd med seriöst hårdsupande och nu sitter jag här med flagande axlar, gris-skär bringa och ett glatt flin...

Men Finland ser ut att vara löst med hjälp av en insats av mina genom tiderna viktigaste supportrar som följt mig genom åtskilliga år av misslyckade försök till idrottsutövande. Jag säger som Per Elofssong: Tack mamma o pappa.....

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chrille skrev:
Tack vare ditt eminenta sponsrande så hade jag ju råd med seriöst hårdsupande och nu sitter jag här med flagande axlar, gris-skär bringa och ett glatt flin...

Men Finland ser ut att vara löst med hjälp av en insats av mina genom tiderna viktigaste supportrar som följt mig genom åtskilliga år av misslyckade försök till idrottsutövande. Jag säger som Per Elofssong: Tack mamma o pappa.....

Det var väl naivt av mig att tro att biljettpengen skulle läggas på motorolja när det finns fulöl och hårdrock i faggorna.

Var Twisted Sister hårdrocksbuskis som man kan tro om man läser blaskorna?

XENOMORF

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
NADA!
Chrille skrev:
När jag bokade förra veckan fanns INGET kvar på onsdagen utan jag var tvungen att åka tisdag kväll via Helsingfors med retur via Åbo på måndag eftermiddag.

Xeno, beställ med avbokningsmöjligheter. Det är många som kan spränga något dyrt i Falkenberg....

Hmmm, trist....

Bokade du med SVEMO-avtalet också eller den vanliga bokningsavdelningen?

Vi får se vad som händer..... :hej

Nyheter
Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...