Sofiiiiiiiii har en fis på tvären.....

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Hon vill köra både lördag och söndag men kan inte själv lägga upp tråden då hon väl sitter på tronen.

Samling YC 15:30 lördag och söndag.

Jag kommer lördag.

1 Sofiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2 VBK om febern är förlåtande.
3
4
5
6
7
8

Jag kommer Söndag.

1Sofiiiiiiiiiiiiiii
2 VBK om febern är förlåtande.
3
4
5
6
7
8

Last edited:

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Borde vi inte sätta igång detta varje lördag eller söndag nu när kvällarna blir allt kortare och TT:n därmed detsamma. Vi kan kalla turen för SHEFPTT (Sofiiii har en fis på tvären turen) :D

• Gilla
Reaktioner: VBK

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
VBK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du ska ha spö..:smasha

ww ska ju köpa basebollträ nu och han sa att jag fick låna de sen o gå lös me de...oki :)?

:D:D:D

see ya out there, mohaha :crash

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
en 675:a
VBK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du ska ha spö..:smasha

ww ska ju köpa basebollträ nu och han sa att jag fick låna de sen o gå lös me de...oki :)?

:D:D:D

see ya out there, mohaha :crash

Men vafan, skulle du inte habla êspanol i helgen:4skrika? Eller du har också lärt dig att prioritera nuI istället för att predika för alla andra:arsele

sofiiiii

Rödtotten
Gick med
30 Mar 2009
Hoj
R6
Borde vi inte sätta igång detta varje lördag eller söndag nu när kvällarna blir allt kortare och TT:n därmed detsamma. Vi kan kalla turen för SHEFPTT (Sofiiii har en fis på tvären turen) :D

Riddick, utmana inte ödet. Du vill inte vara där när jag spänner mina biceps o går till attack :D

Men vafan, skulle du inte habla êspanol i helgen:4skrika? Eller du har också lärt dig att prioritera nuI istället för att predika för alla andra:arsele

jo jag ska habla espanol som bara den, suck. tyvärr e det obligatoriskt så kommer inte ifrån de :huvet men tokgazar hem sen så ska nog hinna :tummenupp

Last edited:

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Hoj
CBR600RR
Riddick, utmana inte ödet. Du vill inte vara där när jag spänner mina biceps o går till attack :D

jo jag ska habla espanol som bara den, suck. tyvärr e det obligatoriskt så kommer inte ifrån de :huvet men tokgazar hem sen så ska nog hinna :tummenupp

Pratar du om samma sillamuskler som fick träningsverk när jag kröp fram med dig på TT:n

Bring It on... :arsele

Bjurling

Medlem
Gick med
19 Apr 2009
Hoj
en 675:a

Låter bra:tummenupp jävla tur att du kör en r6, har hört att dom e snabba:Bugar

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...