bikerwoman
Bannad
Hej,nån som bor i Stockholm och vill ut och gasa en sväng idag?? Solen skiner och det är 8 grader!!
Är det du som har den röda kawan som brukar stå på mc parkeringen på stortorget...??ocke skrev:Tänkte skriva samma sak men jag bor i örebro!
Det är ju tok fint väder, det finns till och med
torr asfalt bitvis!
bikerwoman skrev:Hej,nån som bor i Stockholm och vill ut och gasa en sväng idag?? Solen skiner och det är 8 grader!!
Då måste jag tacka dig för att du lyst upp många grå dagar..!! Varje gång jag ser/hör den maskinen så ryser man i hela kroppen... Bra åksugen är man!!! Det är ju inte många som åker hoj såhär års....ocke skrev:japp, en röd x9, iofs så är den grå nu pga all skit!
Sitter och tittar på den nu!
vill inte jobba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Hajen skrev:Då måste jag tacka dig för att du lyst upp många grå dagar..!! Varje gång jag ser/hör den maskinen så ryser man i hela kroppen... Bra åksugen är man!!! Det är ju inte många som åker hoj såhär års....
amullo skrev:Jag skulle vilja.. Men gullet står på verkstad o snackar med de andra italienskorna..
Om du har vägarna förbi så får du gärna gasa på lite extra vid skokartongerna nedanför Brickebacken...ocke skrev:Dom ända jag sett som åker hoj denna vecka i örebro är Farbror blå på KTM:en och en kille (eller tjej, en grov tjej) som åker v-max.
Om du säger vart kan jag åka förbi och gasa lite på vägen hem från jobbet!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|