"sommaren är kort...." (milano 26.03.03)

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Heldigvis bor man ett sted hvor det er sommer mer enn ett par måneder i året....

her i spaghetti-land har det varit sommar en god stund allerede,
snitt temp de siste ukene har vært runt 18-20 grader.
sun1.gif

forrige onsdag var det ekstremt fint, kl. 21:00 var det fortsatt 19
+ grader. vedlegger noen bilder fra lunch @ university:

26030301.jpg

26030302.jpg

26030303.jpg

26030304.jpg

sunglasses2.gif

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
Swedie skrev:
Coolt! kl ar 19 och det ar 17 grader har just nu.

Gott ar det :D

:hej

godt og se at man ikke er alene i utlendighet....

en befrielse å komme vekk fra snø og minusgrader, og det beste er jo at mc sesongen aldri tar slutt... :D

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
26 grader idag.

yes. FOrresten, vad gor du i italien?

jeg studerer Business Administration ved Università Bocconi her i Milano. kom hit i høst. blir for alltid.....

italia er fantastisk... :bow
aldrig mer skal man behøve oppleve det hvite helvete også kjent som vinter..... :D

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
schyst. finns ju viss anledning till att jag gillar kalifornien och vill stanna har. Dock vill jag garna titta in i Sverige igen.. men tillbaka hit vill jag. Bla himmel varje dag (360 dagar om aret ungefar). Inge sno, forutom om man aker till det bergiga landskapet. Dar finns det gott om sno pa vintern. Och pa sommaren ar det rena rejsbanan for sporthojjar.

Vad jag hatar har .. ar polisen. Dem kommer du inte undan vad du an gor typ. Du aker fast for minsta sak.

Hur ar det i italien med polisen? ajjabajja med bakhjulsaka?

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Swedie skrev:
schyst. finns ju viss anledning till att jag gillar kalifornien och vill stanna har. Dock vill jag garna titta in i Sverige igen.. men tillbaka hit vill jag. Bla himmel varje dag (360 dagar om aret ungefar). Inge sno, forutom om man aker till det bergiga landskapet. Dar finns det gott om sno pa vintern. Och pa sommaren ar det rena rejsbanan for sporthojjar.

Vad jag hatar har .. ar polisen. Dem kommer du inte undan vad du an gor typ. Du aker fast for minsta sak.

Hur ar det i italien med polisen? ajjabajja med bakhjulsaka?

savner gamle norge innimellom, må innrømme det... :rolleyes:, reiser tilbake i påsken, 1 uke, det er nok... er ellers hjemme i jula og om sommeren.

det som gjør milano nærmest perfekt er at det ligger midt i europa, aldrig snø i milano, men det er bare en times biltur til alpene, eller hvorfor ikke rivieran, par timer sørvest. klager ikke....

har ungått polisen so far, men de er over alt, i bil, på mc, på sykkel til fots, på hest osv... i italia har vi eget politi for alt, avhengig av forbrytelsen...... :D strange country....

de er nok ikke så strenge som "over there", men jeg får vel erfare det snart.... :rodnar

Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum