cbjorkman skrev:Några frågor på det?
Ouroboros skrev:2203458Serveras det öl???
D-MAN 660 skrev:2203989Åhh fan kanske dyker in en sväng.. ska köra upp en monster R1 streetfighter al`a känd från GR Goes undercover till en polare. Ska nog in till ume en sväng på fredag vid 13-14 snåret.. nån som e lite kör eller bara kaffesugen så hojta till.
Dricker alla finnar sprit i bastun?cbjorkman skrev:2203510Bajsar björnen i skogen?
Mell skrev:2204521Kanske en liten schlagerpubkväll? Vi spelar Lordi hela kvällen, dricker bärs tills vi ser ut som Lordi, och sen låter vi som Lordi på söndag.
Bara en liten idé...
D-MAN 660 skrev:2203989Åhh fan kanske dyker in en sväng.. ska köra upp en monster R1 streetfighter al`a känd från GR Goes undercover till en polare. Ska nog in till ume en sväng på fredag vid 13-14 snåret.. nån som e lite kör eller bara kaffesugen så hojta till.
cha0s skrev:2207622obruT, D-Man
Kaffe imorgon, vars kan man hitta en kopp?
Mell skrev:2209866Jag har lite skivor med Lordi som jag tar med....
Jag tar med falukorv o kniv så är soumalainen-festilainen kirrat!Mell skrev:2209866Jag har lite skivor med Lordi som jag tar med....
Wagge skrev:2210212Jag tar med falukorv o kniv så är soumalainen-festilainen kirrat!
Wagge skrev:2210212Jag tar med falukorv o kniv så är soumalainen-festilainen kirrat!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari