Sony Ericsson C905 bra eller anus ??

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Någon som testat C905:an ? Har idag K850 och tycker bilderna blir jättebra när det är bra ljust men så fort man kör med blixt och motivet är nära blir det så jävla ljusa bilder. Hur funkar C905 med blixt ??

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Jag har en c905. Den är skön att använda och har vad jag f.n. ville ha av en telefon: gps, stor skärm och wifi.

Har inte utforskat kameran i detalj, men det finns massor av inställningar att göra som att trixa med ljus, över- underexponering, sån skit, plus flera "program" att välja för tex porträtt inomhus.

Dark_Messenger

Guest
Med tanke på hur föregångaren är skulle jag inte ta i den där med tång. :3freak

Bajen-Sam

Rospigg.
Gick med
28 Aug 2006
Hoj
Suzuki M 1800 R2 / BMW R 1150 GS / Suzuki Intruder 1400
Köpte en igår och det lilla jag har provat verkar lovande. Kanon bilder. :tummenupp

Twosaint

Great white people
Gick med
3 Jun 2003
Hoj
Z1 Yoshimura ed
Får jag låna tråden och höra vad ni tycker, förra hösten köpte jag en T650 som var ganska dyr då. Fick problem med den redan efter några månader men orkade inte lämna in den tills högtalaren la av, skickade iväg den och efter en månad får jag svar att jag ska få en utbytestelefon en C702.

Vafan T650 är lite mer åt designhållet, repfritt glas osv visserligen är C702 en nyare telefon men fan så jävla mycket fulare och dessutom tjockare jag har inte velat hämta ut den än för att den är så jävla ful. Jag köpte ju just T650 för att den var tunn och snygg.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Låter ju jättebra, men dom ericsson-telefonerna jag har haft har bara gjort mig besviken så jag går då inte på minan en gång till... Ericsson är inte förknippat med kvalité! :tummenner

Dark_Messenger

Guest
Får jag låna tråden och höra vad ni tycker, förra hösten köpte jag en T650 som var ganska dyr då. Fick problem med den redan efter några månader men orkade inte lämna in den tills högtalaren la av, skickade iväg den och efter en månad får jag svar att jag ska få en utbytestelefon en C702.

Vafan T650 är lite mer åt designhållet, repfritt glas osv visserligen är C702 en nyare telefon men fan så jävla mycket fulare och dessutom tjockare jag har inte velat hämta ut den än för att den är så jävla ful. Jag köpte ju just T650 för att den var tunn och snygg.

Bästa SE ever! Snygg och bra kvalité. Aldrig haft något problem med min och jag har haft den sedan den kom.

Inte den bästa telefonen men lätt den snyggaste.

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
Hur fan orkar man byta till senaste mobilen hela tiden, den blir ju gammal redan när man packat upp den?!
Har haft min rishög i....5 år snart..repig & ful, men den går att RINGA med!!! tänka sig...& det gör inget om jag tappar den eller super bort den heller!

Rille.

Wohooo
Gick med
27 Jul 2005
Hoj
Ducati ST4s -03
Någon som vet vad det är för OS på C905:an?

Eller ännu bättre, något som det vet om det går att köra garmin XT eller annan liknande GPS mjukvara så man slipper ladda ner kartbilderna hela tiden?

Dominator-Rocks

Guest

Eller ännu bättre, något som det vet om det går att köra garmin XT eller annan liknande GPS mjukvara så man slipper ladda ner kartbilderna hela tiden?

Enda jag kan svara på är att Garmins progg funkar riktigt bra i min Nokia N95.

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R

Det är ingen smartphone, så den har inget OS i den bemärkelsen.
Javaprogram kan man köra.
Jag har inte utforskat om det finns kartor att hämta hem, till tex wayfinder eller google maps, eller rent av nåt utomstående.

För TS som var intresserad av kameran hade Nyteknik en "test" i senaste numret där de dömde ut kameran. (googla ffs)
Men det var ju vad de tyckte, det.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För TS som var intresserad av kameran hade Nyteknik en "test" i senaste numret där de dömde ut kameran. (googla ffs)
Men det var ju vad de tyckte, det.

Törs man lite på vad Nyteknik säger då? Han vet ju inte ens hur man fäller ett träd, än mindre hur man knyter skorna och vet garanterat inte hur en kamera fungerar...

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Hur fan orkar man byta till senaste mobilen hela tiden, den blir ju gammal redan när man packat upp den?!
Har haft min rishög i....5 år snart..repig & ful, men den går att RINGA med!!! tänka sig...& det gör inget om jag tappar den eller super bort den heller!

För att man är "teknikbög" :D :D

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...