Får jag låna tråden och höra vad ni tycker, förra hösten köpte jag en T650 som var ganska dyr då. Fick problem med den redan efter några månader men orkade inte lämna in den tills högtalaren la av, skickade iväg den och efter en månad får jag svar att jag ska få en utbytestelefon en C702.
Vafan T650 är lite mer åt designhållet, repfritt glas osv visserligen är C702 en nyare telefon men fan så jävla mycket fulare och dessutom tjockare jag har inte velat hämta ut den än för att den är så jävla ful. Jag köpte ju just T650 för att den var tunn och snygg.
Bästa SE ever! Snygg och bra kvalité. Aldrig haft något problem med min och jag har haft den sedan den kom.
Inte den bästa telefonen men lätt den snyggaste.
Vilken modell pratar du om ? Då du skriver snygg antar jag att du inte menar C702 ?
Någon som vet vad det är för OS på C905:an?
Eller ännu bättre, något som det vet om det går att köra garmin XT eller annan liknande GPS mjukvara så man slipper ladda ner kartbilderna hela tiden?
Någon som vet vad det är för OS på C905:an?
Eller ännu bättre, något som det vet om det går att köra garmin XT eller annan liknande GPS mjukvara så man slipper ladda ner kartbilderna hela tiden?
För TS som var intresserad av kameran hade Nyteknik en "test" i senaste numret där de dömde ut kameran. (googla ffs)
Men det var ju vad de tyckte, det.
Törs man lite på vad Nyteknik säger då? Han vet ju inte ens hur man fäller ett träd, än mindre hur man knyter skorna och vet garanterat inte hur en kamera fungerar...
Hur fan orkar man byta till senaste mobilen hela tiden, den blir ju gammal redan när man packat upp den?!
Har haft min rishög i....5 år snart..repig & ful, men den går att RINGA med!!! tänka sig...& det gör inget om jag tappar den eller super bort den heller!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|