Sony/Ericsson T630?

IO

IBF, Ilari Bjuvander Foto - ilari.se
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Ducati 999 Race -05, WLC 1942, Yamaha XS-750 -77
Jag ska köpa en ny kameramobil och sneglar på nya Ericssons T630. Nån som testat den?

SE_T630_black.jpg

jockesoft

Why you little...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawasaki Z750-08 (Orange såklart :P)
En kanonmobil, menyer och innehåll är samma som i 610:an men det sitter en mycket bättre skärm på den. Bara att köpa. :tummenupp

/Jocke

Therudeboy

Guest
Dom ska ju ha rättat till dom felen som fanns på S/E 610 så den ska nog va bättre skulle jag kunna tänka mig, läste nåt om kameran med att den var förbättrad men vet inte till 100%.

Lite om T630 där står väl lite och orkar du leta så finns det säkert massvis med trådar om T630 där.

IO

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kanon, tackar för svaren. Något som brukar störa mig är när menyerna är sega, det har jag aldrig varit med om på Nokia men på S/E och Samsung. Hur är det med T630? Är den snabbare än T610 tex?

jockesoft

Why you little...
Gick med
2 Sep 2003
Hoj
Kawasaki Z750-08 (Orange såklart :P)
IO skrev:
Kanon, tackar för svaren. Något som brukar störa mig är när menyerna är sega, det har jag aldrig varit med om på Nokia men på S/E och Samsung. Hur är det med T630? Är den snabbare än T610 tex?
Tycker inte 610:an var så slö, var isåfall den första mjukvaran. Men både Z600 och T630 tycker jag är snabb i menyerna iaf.

/Jocke

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
IO skrev:
Jag ska köpa en ny kameramobil och sneglar på nya Ericssons T630. Nån som testat den?
Tja, den verkar ju inte dum... är rätt nöjd med min 610:a men nyare lockar ju alltid. Fast är det viktigt med just en bra kamera så ska du nog satsa på nån annan mobil...
/F.

Last edited:

Therudeboy

Guest
IO skrev:

Frågan är om dom lyckats nu, T610 är väldigt slö men inte som dom gammla som tex T39 osv så undra om dom duger till att göra bra menyer.

IO

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Foggy skrev:
Tja, den verkar ju inte dum... är rätt nöjd med min 610:a men nyare lockar ju alltid. Fast är det viktigt med just en bra kamera så ska du nog satsa på nån annan mobil...
/F.

Nja, det skulle ju vara kul med en bra kamera men det är inte viktigt att den är av superkvalitét. Det skulle däremot vara coolt om man kunde spela in en liten videosnutt på den :arsele

Men det är också priset på den, jag kan få den för under 3000 i nästa vecka. Nokias alternativ 6230 kostar ju runt 4000 och har inte kommit än.

Therudeboy

Guest
Den ska släppas den 27:e nästa månad ju, vänta och bli nöjd istället.

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...