sos sida

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Är det ingen som kan veta var man kan finna lite info om sound of singel RR

Bifogat

• image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 55

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

Yasha skrev:
He he.. vassego'! :hej

Jag fick tag i en Mats på Supermono sidan han sa att det gick utmärkt att tävla med motarden om dommarna var gnälliga behövde jag en oljeuppsamlare, han sa oxå att en viss krattan va jävligt snabb med motard är det samma kratta som du gillar att serva? Ska han eller ni köra nåt sos i år? Jag tänker prova Mittsverige Våler o Gelleråsen dom andra har ju sånna jävulska rakor!!
Va det många Motarder med i år? :confused: :yoparty

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
Jag fick tag i en Mats på Supermono sidan han sa att det gick utmärkt att tävla med motarden om dommarna var gnälliga behövde jag en oljeuppsamlare, han sa oxå att en viss krattan va jävligt snabb med motard är det samma kratta som du gillar att serva? Ska han eller ni köra nåt sos i år? Jag tänker prova Mittsverige Våler o Gelleråsen dom andra har ju sånna jävulska rakor!!
Va det många Motarder med i år? :confused: :yoparty
Mats Clementz, körde Husa motard förra säsongen, men nöjde sig med trimmad Husamotor innevarande säsong! :tungan

Det är samma Kratta jag servar :kär , som kör fort i SoS, ja! Som det ser ut nu, så kommer han att köra SoS även nästa år, men sista tävlingshelgen på Åsen körde han med min lill-busa, så vi får väl se vad det blir för hoj nästa år... :hihi

Det var nog 3 eller 4 motarder allt som allt, utspridda över säsongen... det kommer definitivt bli fler till nästa säsong, jag vet minst 4 till som ska prova någon tävling (förutom du då!)! :tummenupp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

Yasha skrev:
Mats Clementz, körde Husa motard förra säsongen, men nöjde sig med trimmad Husamotor innevarande säsong! :tungan

Det är samma Kratta jag servar :kär , som kör fort i SoS, ja! Som det ser ut nu, så kommer han att köra SoS även nästa år, men sista tävlingshelgen på Åsen körde han med min lill-busa, så vi får väl se vad det blir för hoj nästa år... :hihi

Det var nog 3 eller 4 motarder allt som allt, utspridda över säsongen... det kommer definitivt bli fler till nästa säsong, jag vet minst 4 till som ska prova någon tävling (förutom du då!)! :tummenupp

Jaha då är det bara att börja träna da! Det öppnar en innomhus gocarthall i Falun nån gång i Januari ses vi inte förr så kanske vi ses i sommar :hej

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
Jaha då är det bara att börja träna da! Det öppnar en innomhus gocarthall i Falun nån gång i Januari ses vi inte förr så kanske vi ses i sommar :hej

KUL! Bjud in oss så brummar vi upp och kör med er någon gång i vinter! Det är inte SÅÅÅ himla långt från Gävle... :) Annars syns vi såklart runt banorna i sommar! Ser du en tjej som mekar med en Husa, så är det troligtvis jag! :tungan

/ Veronica

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

Yasha skrev:
KUL! Bjud in oss så brummar vi upp och kör med er någon gång i vinter! Det är inte SÅÅÅ himla långt från Gävle... :) Annars syns vi såklart runt banorna i sommar! Ser du en tjej som mekar med en Husa, så är det troligtvis jag! :tungan

/ Veronica

Vi får se när hallen blir klar hör av mig då några bockbrännare mer eller mindre spelar väl ingen roll :tomten

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
Vi får se när hallen blir klar hör av mig då några bockbrännare mer eller mindre spelar väl ingen roll :tomten
Vad var det där för nå't?!? :fatta! Vi som är så snälla och försynta och aldrig gör något väsen av oss! Dessutom förgyller vi tillvaron på vilken bana vi än besöker!!! :tungan

Jag kan säkert få med mig Krattan, Ebbe och Heda om vi planerar lite. Eller är ni så många att ni fyller en hel gokarthall?!? :va Vi har varit 16 stycken som mest i Södertälje (förra vintern), men då fick vi dela upp oss i två grupper, det blev liksom lite trångt... :yoparty

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

Yasha skrev:
Vad var det där för nå't?!? :fatta! Vi som är så snälla och försynta och aldrig gör något väsen av oss! Dessutom förgyller vi tillvaron på vilken bana vi än besöker!!! :tungan

Jag kan säkert få med mig Krattan, Ebbe och Heda om vi planerar lite. Eller är ni så många att ni fyller en hel gokarthall?!? :va Vi har varit 16 stycken som mest i Södertälje (förra vintern), men då fick vi dela upp oss i två grupper, det blev liksom lite trångt... :yoparty

sorry :( inget illa menat har lite tråkig humor bara du vet en såndär killig schargång. Du får en smäll på axeln när vi möts :lol nää skämt å sido klart ni ska komma när hallen är klar det är väll bara 8mil till falun. Sen är det ju bara 4mil till rättvik sveriges största gokartbana 1255meter lång o en snittfart med min gixxer är 82km. Håller på att förhandla tränings tider (går tungt) men vi får hyra då o då hej hej ps har inte provat min husa ännu har ingen frambroms

Bifogat

• Bild%20012.jpg
    Bild%20012.jpg
    120.9 KB · Visningar: 92

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
sorry :( inget illa menat har lite tråkig humor bara du vet en såndär killig schargång. Du får en smäll på axeln när vi möts :lol nää skämt å sido klart ni ska komma när hallen är klar det är väll bara 8mil till falun. Sen är det ju bara 4mil till rättvik sveriges största gokartbana 1255meter lång o en snittfart med min gixxer är 82km. Håller på att förhandla tränings tider (går tungt) men vi får hyra då o då hej hej ps har inte provat min husa ännu har ingen frambroms
Det är luuugnt, serru! Som motardchick har man ju vanan inne... finns ju inte så många andra chix som kör om man säger. Men vi blir fler!!! :tuttar

Vi kommer, vi kommer, var så säker!!! :banana

PS. Se till att FIXA bromsen snart, för Husan är f-n så mycket roligare på bana, än Gixxern! Tro mig, jag vet!!! :kär

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

Yasha skrev:
Det är luuugnt, serru! Som motardchick har man ju vanan inne... finns ju inte så många andra chix som kör om man säger. Men vi blir fler!!! :tuttar

Vi kommer, vi kommer, var så säker!!! :banana

PS. Se till att FIXA bromsen snart, för Husan är f-n så mycket roligare på bana, än Gixxern! Tro mig, jag vet!!! :kär

Hej såg din Husa på Supermono.nu idag. Läste oxå att den kom 3a :Bugar Hur snabb är en snabb kratta på Gåsen? Jag behöver ju lite draghjälp när jag ska träna. Om du vill se lite mer på gocartbanan i Rättvik så kolla in Eurofix.se :hej

p.s såg att du hade ett bra garage i vardagsrummet, men du verkar vara en sizequeen :lol :lol :lol

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
Hej såg din Husa på Supermono.nu idag. Läste oxå att den kom 3a :Bugar Hur snabb är en snabb kratta på Gåsen? Jag behöver ju lite draghjälp när jag ska träna. Om du vill se lite mer på gocartbanan i Rättvik så kolla in Eurofix.se :hej

p.s såg att du hade ett bra garage i vardagsrummet, men du verkar vara en sizequeen :lol :lol :lol
Ganska snabb är han, kommer inte ihåg exakta tiden han kvalade på, men jag har för mig att det handlade om höga 1.15... :va Måste kolla det när jag kommer hem till S-tälje igen!

Garage i vardagsrummet är väl inte så bra. Egentligen... men en sizequeen? Förklara!!! :7peta

hajen5

Litet skrapar nog Helmut
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojen finns bara i fantasin men den är fin - tycker hajen5
Yasha skrev:
Ganska snabb är han, kommer inte ihåg exakta tiden han kvalade på, men jag har för mig att det handlade om höga 1.15... :va Måste kolla det när jag kommer hem till S-tälje igen!

Garage i vardagsrummet är väl inte så bra. Egentligen... men en sizequeen? Förklara!!! :7peta

Hur tufft är det i SoS?

Massor med utkvalade som i Rookieklasserna eller snällare som i ERF?

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

Yasha skrev:
Ganska snabb är han, kommer inte ihåg exakta tiden han kvalade på, men jag har för mig att det handlade om höga 1.15... Måste kolla det när jag kommer hem till S-tälje igen!

Garage i vardagsrummet är väl inte så bra. Egentligen... men en sizequeen? Förklara!!!

Jag menade urvalet i garaget och sizequeen gixxer 1000 & Husa 650 stora grejer, själv får jag ju nöja mig med små saker mellan benen Gixxer 750 & Husa 550 förfan. :gnissla Om jag fixar en körning på Gåsen i Maj typ 19e tror jag. Kan du ta med dig Krattan så man har nån att ta rygg på. Jag tror vi har stående hyrning i Maj på Åsen, har iaf haft det dom senaste 3 åren. Det är med mitt jobb så jag måste tjata lite för att få med utomstående, men det brukar gå!! :banana
verktygsbänken är till salu. :hej

Bifogat

• Verktygsställ liten.JPG
    Verktygsställ liten.JPG
    65.6 KB · Visningar: 63
  • Husaberg sida liten.JPG
    Husaberg sida liten.JPG
    55 KB · Visningar: 49
Last edited:

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
sos

hajen5 skrev:
Hur tufft är det i SoS?

Det beror ju på hur tuff man är :D En hög 15 med motard måste väl ses som jävligt snabbt men i R600 skulle man få åka B Final, men ingen törs köra med motard i R600 om de nu skulle va nå kul! :rolleyes:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
saint skrev:
Jag menade urvalet i garaget och sizequeen gixxer 1000 & Husa 650 stora grejer, själv får jag ju nöja mig med små saker mellan benen Gixxer 750 & Husa 550 förfan. :gnissla Om jag fixar en körning på Gåsen i Maj typ 19e tror jag. Kan du ta med dig Krattan så man har nån att ta rygg på. Jag tror vi har stående hyrning i Maj på Åsen, har iaf haft det dom senaste 3 åren. Det är med mitt jobb så jag måste tjata lite för att få med utomstående, men det brukar gå!! :banana
verktygsbänken är till salu. :hej
Aahh!!! Ja, storleken verkar ju ha betydelse! *flinar* Men just Gixxern är ju inte min och fick jag välja, skulle jag hellre ha en 600 plasträser som banhoj. OXÅ! (Gillade inte att baxa runt monster-Gixxern runt Åsen... Motarden är ju störst, bäst och vackrast förstås! :yoparty

Säsongspremiär för Supermono går på Midlanda 21-23 maj 2004, men om du fixar in oss på en körning på Gelleråsen före det, så kommer vi (om jag nu fick följa...)! :tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
hajen5 skrev:
Hur tufft är det i SoS?

Det har inte varit så många anmälda till tävlingarna (utom i Linköping som är en EM-deltävling) än att alla som får kvaltid också får köra race. A- och B-förare kör ju ihop och det är väldig variation på fältet vad gäller varvtider... De snabbaste varvar alltid minst ett par, tre stycken i slutet av fältet, oavsett bana.

Nästa säsong kan det bli tuffare. Fler har fått upp ögonen för SoS, så det kanske blir tuff fight om race-platserna? Det vore ju kanon i så fall! :)

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...