Vad säger ni gubbs och gumms, dax att slå till? http://www.nyteknik.se/popular_teknik/teknikrevyn/article3682219.ece
Rätt många vita lögner och överdrifter i videon.
Var monterar jag slip-on..?
Enligt tillverkaren blir underhållskostnaderna låga då vare sig batteri eller motor kräver någon servicetillsyn.
Motorn är en vätskekyld induktionsdriven trefas växelströmsmotor som ger en toppfart på 200 km/h och axar till 100 på fyra sekunder.
Batteriet är av typ litiumpolymer på 12 kWh och max körsträcka på en uppladdning anges till 300 km.
För att spara energi är bromsarna regenerativa där bromskraften används för att ladda batteriet.
En annan finess är att sadeln på den 240 kg tunga motorcykeln är höj- och sänkbar vilken sägs vara praktiskt när man växlar från landsvägsåkning till stadstrafik.
I ditt fall är det väl ändå en nedbantning med drygt 20kg?
Vi som missade detta eller inte har tillräckligt med för att upptäcka sådant skulle gärna vilja att du delar med dig av det du påstår.
6000kr billigare är ju rena bullshiten, men resten då?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |