Nr:18 skrev:Snacka om att rätt person uttalar sej!
Han har gjort en nattlig räd efter att alla andra lagt sej. Inget konstigt i det, du däremot är överallt, alltid.Mavve skrev:Sen när såg du mitt nick figurera på SH likadant som Mr. Berggrens?
Nr:18 skrev:Han har gjort en nattlig räd efter att alla andra lagt sej. Inget konstigt i det, du däremot är överallt, alltid.
Har du varit och nosat på pappas flaskor igår eller? Lite tuff så här på bakfyllan?Mavve skrev:Vakna till o kom in i leken.
Läs trådarna så ser du att jag inte e överallt - det är bara nåt du hängt upp dig på sen 2 år tillbaka.
Nyktra till nån dag.....
Nr:18 skrev:Har du varit och nosat på pappas flaskor igår eller? Lite tuff så här på bakfyllan?
blom skrev:hur orkar ni krama varandra nu
Sadam skrev:he he ja vad säger man GO Martin GO Martin. å välkommen tillbaka MAVVE vart du nu har varit, säkert en tjej som du har varit otrogen med. Men sporthoj går de inte å lämna man dras tillbaka
Mavve skrev:Martin e ball ja.
Tacktack. faktum är att hela mitt liv vänt. Har fast jobb, varje dag e hur bra som helst, ny lägenhet, tjej som tar min SH-tid(så du hade rätt) och snart rullar även min hoj
Fattas bara en fätt bmw kanske..... inget jag orkar bry mig om. Cyklar ändå dit jag ska.
det kommer jag absolut att göraMavve skrev:Nårra flaskor ble d allt, men jag e inte vresig för det *krama storfettot*
Kramkram. Längtar redan till Örebro. Sova i min sovsäck med mig i år igen?
Martin e ball ja.
Tacktack. faktum är att hela mitt liv vänt. Har fast jobb, varje dag e hur bra som helst, ny lägenhet, tjej som tar min SH-tid(så du hade rätt) och snart rullar även min hoj
Fattas bara en fätt bmw kanske..... inget jag orkar bry mig om. Cyklar ändå dit jag ska.
berggren_martin skrev:Nu har jag rensat bort de av inläggen som var överflödiga... är man förlåten?
berggren_martin skrev:Nu har jag rensat bort de av inläggen som var överflödiga... är man förlåten?
Du menar: Bara du som inte har ett samvete?Mavve skrev:
Bara jag som aldrig vaknar med skuldkänslor efter fyllan?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|