Spamtråd M+S

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Fundera på om det skulle vara en hit att smörja in sig i sån där eucalyptus kylbalsam som finns i bla thailand, och sen kränga på sig stället när det ska köras till 137%:fattartil

(sitter i soffan med nya stället och undrar va f_n jag håller på med!)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Fundera på om det skulle vara en hit att smörja in sig i sån där eucalyptus kylbalsam som finns i bla thailand, och sen kränga på sig stället när det ska köras till 137%:fattartil

Har du ordnat med fläktar så du kan simulera fartvind på 250 km/h?

Annars får du ju inte rätta känslan. Snyggt ställ förresten :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag har köpt ny fin hjälm! :hoppa

Bifogat

• Photo-0526small.JPG
    Photo-0526small.JPG
    95.8 KB · Visningar: 37

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Superbike

Jag var på superbike idag och kollade. var 2st som hade klotat med provmc. 1st precis när jag var där. stackarn bröt tydligen benet och fick åka iväg till sjukhuset. kul lördag för de två. 15000:- i självrisk :(

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition

Va faan har hänt me dig?:va Vad hände me Jeans och jacka?? :)

mr_ping

Page
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
KTM 525
... den ena som fick första pris på suberbike idag var jag :( Sitter här med 2 trasiga knän, en fuckad vänsterhand + 2 fingrar.... Tråkigt nog hade dom bara jacka + hjälm att låna ut = inga byxor, handskar eller ryggskydd.

Det tog ungefär 10 min. att skriva detta, Pinky & co vet att jag är god för mycket snabbare nedslag :)

Troligtvis, men inte säker, så berodde det hela på helt nytt / icke slitet bakdäck på sidorna... Detta var första gången i mitt liv jag trillar med hojj på gatan, efter 13 år.

Titta på bakdäcket/framdäcket nästa gång! Det gör ont annars...

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Ajdå.. Då betyder det att man måste burna lite bakdäck ivf innan man drar iväg vid en provkörning. Måste väl vara extra motiverat i det läget..;)

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
... den ena som fick första pris på suberbike idag var jag :( Sitter här med 2 trasiga knän, en fuckad vänsterhand + 2 fingrar.... Tråkigt nog hade dom bara jacka + hjälm att låna ut = inga byxor, handskar eller ryggskydd.

Det tog ungefär 10 min. att skriva detta, Pinky & co vet att jag är god för mycket snabbare nedslag :)

Troligtvis, men inte säker, så berodde det hela på helt nytt / icke slitet bakdäck på sidorna... Detta var första gången i mitt liv jag trillar med hojj på gatan, efter 13 år.

Titta på bakdäcket/framdäcket nästa gång! Det gör ont annars...

Ajaj låter inget vidare! fan vilken lördag du fick då.. var det du som körde benellin eller? vart lite kåpor + ljudämpare skadade. o.s.v välte du precis vid grinden? jag och kompisen var precis påväg in när du skulle köra isf. hoppas det läker bra och fort. jag funderade på att provköra lite men när jag hörde att 2st hade klotat så stod jag över.

mr_ping

Page
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
KTM 525
Jag volta med Aprilia shivern, 100m utanför typ... drog halvgas på 1an nästan helt rakt (lite lutning från kurvan ut), blev en 180 gradare - och med tanke på mina kläder så... ja....

Hade den andre killen inget ställ heller ?

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Jag volta med Aprilia shivern, 100m utanför typ... drog halvgas på 1an nästan helt rakt (lite lutning från kurvan ut), blev en 180 gradare - och med tanke på mina kläder så... ja....

Jag tänker inte skriva att du varken är den förste eller siste som fått smaka asfalt pga ny däck...händer även den bäste :gnissla

Hoppas bara att det inte blir några större eftergifter av skadorna!
Behöver du hjälp med tangentbordet får du hojta till :)

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS

fel av mig. jag menar shivern. det var den jag såg. den andra killen var det ingen fara för. tydligen så hade han tappat hojen bara. han fick nått hjärnsläpp eller nått.
måste varit att däcken var nya + att det var kallt. ingen bra kombo. jag märkte inget när jag drog på med min där nämligen. inget grus eller så vad jag kunde se. hur lång recovery har du att se fram emot nu då? :(

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
[YOUTUBE-ID]Tl911P93qUk&feature=related[/YOUTUBE-ID] Försöker lära mig lägga in youtubeklipp.

De gick :)

Last edited:

mr_ping

Page
Gick med
10 Feb 2004
Hoj
KTM 525
Vet ej, jag var 4a i Sverige på bänkpress 2005 och fick göra en axeloperation pga jag drog av 3 ledband, tog 2 år att någorlunda komma tillbaka, nu är jag på plats 45 ungefär, tills idag då. Ball.

Blir nog 2-3 månader innan jag kan lyfta igen, men 2-3 veckor innan jag kan gå.

Så han den andre killen trilla inte pga. däcket ?
Rakt fram gick jättebra utan spinn, men första kurvan = knas... Skulle burnat... och haft alla kläderna...

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife