Jag ser solen! hoppas på bra väder imon så man kan ta en första tur!
Fundera på om det skulle vara en hit att smörja in sig i sån där eucalyptus kylbalsam som finns i bla thailand, och sen kränga på sig stället när det ska köras till 137%![]()
(sitter i soffan med nya stället och undrar va f_n jag håller på med!)
Risken är stor att man inte får köra alls imorgon eftersom det är WCX-fest ikväll.
Naa, det vart inget. Ingen ville ju följa med![]()
15000:- i självrisk![]()
Fundera på om det skulle vara en hit att smörja in sig i sån där eucalyptus kylbalsam som finns i bla thailand, och sen kränga på sig stället när det ska köras till 137%![]()
(sitter i soffan med nya stället och undrar va f_n jag håller på med!)
Va faan har hänt me dig?Vad hände me Jeans och jacka??
![]()
Dom godkänner inte den säkerhetsutrustningen på banorna konstigt nog...![]()
... den ena som fick första pris på suberbike idag var jagSitter här med 2 trasiga knän, en fuckad vänsterhand + 2 fingrar.... Tråkigt nog hade dom bara jacka + hjälm att låna ut = inga byxor, handskar eller ryggskydd.
Det tog ungefär 10 min. att skriva detta, Pinky & co vet att jag är god för mycket snabbare nedslag
Troligtvis, men inte säker, så berodde det hela på helt nytt / icke slitet bakdäck på sidorna... Detta var första gången i mitt liv jag trillar med hojj på gatan, efter 13 år.
Titta på bakdäcket/framdäcket nästa gång! Det gör ont annars...
Jag volta med Aprilia shivern, 100m utanför typ... drog halvgas på 1an nästan helt rakt (lite lutning från kurvan ut), blev en 180 gradare - och med tanke på mina kläder så... ja....
Hade den andre killen inget ställ heller ?
fel av mig. jag menar shivern. det var den jag såg. den andra killen var det ingen fara för. tydligen så hade han tappat hojen bara. han fick nått hjärnsläpp eller nått.Jag volta med Aprilia shivern, 100m utanför typ... drog halvgas på 1an nästan helt rakt (lite lutning från kurvan ut), blev en 180 gradare - och med tanke på mina kläder så... ja....
Hade den andre killen inget ställ heller ?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!