Spamtråd M+S

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
En helt underbar dag blev det och frös knappt något. Trevligt sällskap och drygt 20mil, 6t körning, liten rundvandring på Yamahacenter och en avslutande måltid på Max i Partille. :banana
Synd bara man har sån jävla snygg hoj som glänser så inihelvete fint så polisen får för sig att göra en flygande besiktning på den. Ombesiktning nästa! Nöjd med å slippa böter iaf :)

Oh, btw. Smedberg den fege jäveln bara drog och lämna mig ensam med 4st poliser :mad:

Last edited:

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
En helt underbar dag blev det och frös knappt något. Trevligt sällskap och drygt 20mil, 6t körning, liten rundvandring på Yamahacenter och en avslutande måltid på Max i Partille. :banana
Synd bara man har sån jävla snygg hoj som glänser så inihelvete fint så polisen får för sig att göra en flygande besiktning på den. Ombesiktning nästa! Nöjd med å slippa böter iaf :)

Oh, btw. Smedberg den fege jäveln bara drog och lämna mig ensam med 4st poliser :mad:

E inte alls feg:)

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)

Oh, btw. Smedberg den fege jäveln bara drog och lämna mig ensam med 4st poliser :mad:[/QUOT

vad fick du ombesikning på? e inte din hoj helt orginal?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
E inte alls feg:)

:arsele

vad fick du ombesikning på? e inte din hoj helt orginal?

Nja rensat där bak lite och det skulle de gnällas på. Integrerade blinkers i bakljuset och det grova brottet att de blinkade för fort :skrämd
Lite sletet framdäck var de också.

Du ser, tom haffa ogillar trajja! :fakta <--Besiktningsprotokoll

Vänta tills Torpet! När jag varvar dig skall jag sparka dig av banan :mad:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Nja rensat där bak lite och det skulle de gnällas på. Integrerade blinkers i bakljuset och det grova brottet att de blinkade för fort :skrämd
Lite sletet framdäck var de också.

Det är väl bara reflexen du saknade bak´? plåtbelysning och NUMMERPLÅT är väl numera monterat?

Hehe, fint att du måste besiktiga om hojen redan, fast den är tillräkligt ny för att ha första kontrollbesiktning framför sig...

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Det är väl bara reflexen du saknade bak´? plåtbelysning och NUMMERPLÅT är väl numera monterat?

Hehe, fint att du måste besiktiga om hojen redan, fast den är tillräkligt ny för att ha första kontrollbesiktning framför sig...

Ja, men det är ju det där löjliga med intervallet på blinkersen med. Jag har ju inte monterat motståndet. Och så skall de vara ett visst avstånd mellan ljusen också.
De jobbiga med allt är att jag måste slänga på alla orginalgrejer, inkl dämparen. Oooorka :zpy

Du kommer vara så snurrig av mina avgaser så du glömmer hojen på torpet när du åker hem! :arsele

Skall du stå still i en kurva på varvstopet när jag kommer åkandes i full karriär lr? Det låter farligt de hör dô, för din egen skull.. :tungan

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag blir det hårda bud, jag ska åka till Mellerud. Kanske blir det också en tur över Håverud :banana

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jag mötte herr sopbil på min morgonpromenad idag, måndag känns inte lika jobbig längre :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ja, men det är ju det där löjliga med intervallet på blinkersen med. Jag har ju inte monterat motståndet. Och så skall de vara ett visst avstånd mellan ljusen också.
De jobbiga med allt är att jag måste slänga på alla orginalgrejer, inkl dämparen. Oooorka :zpy

Segt!

Höll på att råka ut för det förra våren. Blinkers, reflex och nummerplåtsljus.
-Jaha, hur långt har den här gått då?
-Ca 50 mil :gnissla
-Det var ju synd att du redan behöver åka och besiktiga den då :arsele

Sen blev farbror polisen kissenödig så han slutade skriva och körde iväg. Men jag fick självklart lova att jag skulle åka direkt hem och fixa allt :rolleyes:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Segt!

Höll på att råka ut för det förra våren. Blinkers, reflex och nummerplåtsljus.
-Jaha, hur långt har den här gått då?
-Ca 50 mil :gnissla
-Det var ju synd att du redan behöver åka och besiktiga den då :arsele

Sen blev farbror polisen kissenödig så han slutade skriva och körde iväg. Men jag fick självklart lova att jag skulle åka direkt hem och fixa allt :rolleyes:

Kanske skulle doppat Farbror Polis´ finger i en kopp med ljummet vatten... :rolleyes:

Appropå greja med hojen, fått på krashpuckarna än? :tungan

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Kanske skulle doppat Farbror Polis´ finger i en kopp med ljummet vatten... :rolleyes:

Öh… host… alltså… Nej, det har jag inte :mad:
Måste försöka få tag på min tumme, jag har den lite för långt upp… Får försöka köra den till Uddevalla någon dag så att jag kan greja lite. Behöver man köpa nåt verktyg till den där som satt lite svårt till? (inte min tumme alltså :arsele)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Fixat dina blinkers bak än? :tungan

Öh… host… alltså… Nej, det har jag inte :mad:
Måste försöka få tag på min tumme, jag har den lite för långt upp… Får försöka köra den till Uddevalla någon dag så att jag kan greja lite. Behöver man köpa nåt verktyg till den där som satt lite svårt till? (inte min tumme alltså :arsele)

Om den startar alltså? :tungan

Last edited:
Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife