Spamtråd M+S

Smartswede

med skrapade cylindrar
Gick med
21 Jun 2004
Hoj
BMWs
Jaha.... då var första nära :död för denna säsongen avklarad. Igår eftermiddag på väg hem vid Hjalmar Branting och rödljuset vid buss- å spårvagnskorsningen.

Kommer från stan. En moppe kör om bilar kors och tvärs och lägger sig först i kön... trist med den sega acc han hade för alla bilar och han ligger mitt i körfältet. Kör iaf. om honom i vänsterkörfältet under bron innan H. Branting. Lägger mig i höger körfält och saktar in för rödljuset som är rött. Då kommer han i full kareta och kör om mellan mig och bilen i vänster körfält i det minimala utrymme som finns.

Han lyckas inte helt och stöter till mitt styre med armbåge eller överkropp så att jag svänger rejält åt höger vilket jag som tur var lyckas parera och stanna utan att välta. Själv vinglar han vidare i samma fart och passerar korsningen med 2-3m marginal till en korsande buss :näsblod Ser han passera 2 rödljus lite senare innan han försvinner varav ena mellan 2 korsande bilar som har kanske 15-20m lucka emellan.

Stackarn... han måtte ha en rejäl portion death wish för köra på det viset :3freak Hoppas att han inte skadar någon annan bara! :mad:

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Hoj
En väldigt grön
Tillbaka!!

För övrigt vill jag meddela att jag i morgon flyttar hem från den gefla Hufvudstaden till rätt stad igen. :banana
Rätt person på rätt plats i rätt tid! :yoparty

Här ska firas!:fyllisar

zlin

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2009
Hoj
Kawa Er-6n -07
Jaha.... då var första nära :död för denna säsongen avklarad. Igår eftermiddag på väg hem vid Hjalmar Branting och rödljuset vid buss- å spårvagnskorsningen.

Kommer från stan. En moppe kör om bilar kors och tvärs och lägger sig först i kön... trist med den sega acc han hade för alla bilar och han ligger mitt i körfältet. Kör iaf. om honom i vänsterkörfältet under bron innan H. Branting. Lägger mig i höger körfält och saktar in för rödljuset som är rött. Då kommer han i full kareta och kör om mellan mig och bilen i vänster körfält i det minimala utrymme som finns.

Han lyckas inte helt och stöter till mitt styre med armbåge eller överkropp så att jag svänger rejält åt höger vilket jag som tur var lyckas parera och stanna utan att välta. Själv vinglar han vidare i samma fart och passerar korsningen med 2-3m marginal till en korsande buss :näsblod Ser han passera 2 rödljus lite senare innan han försvinner varav ena mellan 2 korsande bilar som har kanske 15-20m lucka emellan.

Stackarn... han måtte ha en rejäl portion death wish för köra på det viset :3freak Hoppas att han inte skadar någon annan bara! :mad:

Ja dom är helt galna domdär! höll på att smälla med en med bilen på kallebäcksmotet förra året.
Jag stod längst fram vid rödljuset för att svänga vänster när man svängt av från landvetterhållet.
Jag får grönt, kör och en scooter kommer flygandes från vänster (har rött) och kör precis mellan min bil och han som är bakom mig, var inte mycke marginal!

För övrigt vill jag meddela att jag i morgon flyttar hem från den gefla Hufvudstaden till rätt stad igen. :banana

Välkommen till fina staden!

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018

Välkommen tillbaka :hej
Inte göra om det där misstaget igen! :mattias

Inte i serverrummet jag befinner mig i iaf.. :(

Farligt detdär!

6 grader ute när man gick upp idag... några grader till i eftermiddag kan man ju hoppas på, så man kommer ut en runda.

Aaa, somna 2 inatt så man är så lagom pigg idag. :)

Efter jobbet ska jag se hur det är att jogga i Skatås :banana

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Välkommen tillbaka :hej
Inte göra om det där misstaget igen! :mattias

Inte i serverrummet jag befinner mig i iaf.. :(

Aaa, somna 2 inatt så man är så lagom pigg idag. :)

Efter jobbet ska jag se hur det är att jogga i Skatås :banana
Ska vi jogga tillsammans? jag kommer förmodligen dö... men jag behöver det :3freak: (inte dö alltså, Jogga)

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Fan va jag blir Förbannad!!!!!

att ens Blanda sig i Gamla grejjer som personen inte har med att göra.

Dra åt helvete med allt!

Ska vi dra hela historien i spamtråden så folka kan få tycka till?

Eftersom du vet hela historien så kan väl du skriva upp den här själv?

Last edited:

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Passa på att titta på när folk ger varann på käften! Biljett till fightgalan The Zone 25 april säljes gör billigt!

Firefox

Member of Grums Riders
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Bläjd helsvart -08 till salu
Sådärja då var man ledig i nästan 2 veckor! En på Kanarieholmarna och hela påsken ska spenderas på mc :yoparty :banana :fyllisar

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife