Tjena!
Jag och brorsan hade tänkt att åka ner till Spanien och träna på de grymma MotoGP banorna Valencia 6-8 April och Barcelona 9-11 April tillsammans med Grevens MC delar. Tyvärr är ena hojen i usa och hinner inte komma hem och min nya hoj hinner ej bli färdig preppad, så nu säljer jag platserna till någon annan lycklig sate som vill ner till värmen!
Pris på detta från Greven är 17500:- per hoj.
Jag tänkte ta 15000:- per hoj och jag har alltså två platser att sälja.
INFO
I detta ingår Påsk 2009 träningsläger i Valencia - Barcelona
Europas grymmaste Moto GP banor Begränsat antal platser !!! boka snarast.
Valencia 6-8 April Barcelona 9-11 April
Valencia är direkt efter Superbike VM, ett bra tillfälle att flyga en dag tidigare och titta på Superbike VM före!!
Hit kan du åka med Grevens MC Delar, dom fixar transport av MC med tillbehör, fälgar, däck, reservdelar o dylikt.
Det körs i 4 grupper, så det finns en grupp till alla.
Även för dig som inte tävlar och vill prova på bankörning, så är det ett fint tillfälle att få köra på en av grymmaste GP banor.
Grevens MC Delar finns till hjälp med fjädringsinställning och däckservice!
Man behöver inte ha licens för att köra här.
I paketet ingår transport av din MC med tillbehör, samt 3 dagars körning på Valencia och 3 dagar på circuito de Catalunya och plats i box.
Det ingår även en reseförsäkring för hojen med tillbehör.
Kost & logi samt resa, ordnar du själv.
Hör gärna av er om ni är intrisserade.
Tel:0708900372
Jag och brorsan hade tänkt att åka ner till Spanien och träna på de grymma MotoGP banorna Valencia 6-8 April och Barcelona 9-11 April tillsammans med Grevens MC delar. Tyvärr är ena hojen i usa och hinner inte komma hem och min nya hoj hinner ej bli färdig preppad, så nu säljer jag platserna till någon annan lycklig sate som vill ner till värmen!
Pris på detta från Greven är 17500:- per hoj.
Jag tänkte ta 15000:- per hoj och jag har alltså två platser att sälja.
INFO
I detta ingår Påsk 2009 träningsläger i Valencia - Barcelona
Europas grymmaste Moto GP banor Begränsat antal platser !!! boka snarast.
Valencia 6-8 April Barcelona 9-11 April
Valencia är direkt efter Superbike VM, ett bra tillfälle att flyga en dag tidigare och titta på Superbike VM före!!
Hit kan du åka med Grevens MC Delar, dom fixar transport av MC med tillbehör, fälgar, däck, reservdelar o dylikt.
Det körs i 4 grupper, så det finns en grupp till alla.
Även för dig som inte tävlar och vill prova på bankörning, så är det ett fint tillfälle att få köra på en av grymmaste GP banor.
Grevens MC Delar finns till hjälp med fjädringsinställning och däckservice!
Man behöver inte ha licens för att köra här.
I paketet ingår transport av din MC med tillbehör, samt 3 dagars körning på Valencia och 3 dagar på circuito de Catalunya och plats i box.
Det ingår även en reseförsäkring för hojen med tillbehör.
Kost & logi samt resa, ordnar du själv.
Hör gärna av er om ni är intrisserade.
Tel:0708900372