Speed Triple-tråden Sthlm

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hörrni pöjkar, jag föreslår att vi gör upp denna stekheta fråga en gång för alla med en mini-moto challenge! :hihi Kan man köra vid t-centralen, eller äre bara go-cart där?

:mattias Dom finns inte alls där längre :tungan men i västberga har du och sen finns de ett ställe i Tumba.:)
Jag kan komma å fota mmm ja eller filma :D
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
:mattias Dom finns inte alls där längre :tungan men i västberga har du och sen finns de ett ställe i Tumba.:)
Jag kan komma å fota mmm ja eller filma :D

Västberga? Va f-n de blir ju glimrande, trodde vi skulle va tvungna å mosa oss längre från staaan, tack kakan :tummenupp Har du nån adress eller nåt till företaget? :confused:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Västberga? Va f-n de blir ju glimrande, trodde vi skulle va tvungna å mosa oss längre från staaan, tack kakan :tummenupp Har du nån adress eller nåt till företaget? :confused:

:7peta NU är du bara lat men jag är snäll med dej så här har du en adress :D

Scandinavian Motorsport Centers AB
Västberga Allé 60
12675 STOCKHOLM 08 - 709 41 00

Öppettider

Mån-Fre 10:00-20:00
Lör-Sön 10:00-20:00
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Bäst för er att ni inte åker go-kart med mej för då får ni stryk garanterat:D

Mini moto har ja alldrig kört så där får nog ja stryk garanterat :gnissla
 

combat girl

What u do in life echoes in eternithy
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Skåne
Hoj
letar....
Om ni ringer o bokar en cup körning så blir det billigt som faan...

Bara ett litet tips.. det är skitkul att försöka komma ner på en minimoto i ställ :tummenupp
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Jaha, då har man efter en strulig transfer på Heathrow äntlig checkat in på hotellet i Johannesburg. Klarbå himmel, fläktar lätt och 25C. Man hör en hel del hojar, inget trecylindrigt ännu:D

H_1.JPGH_2.JPG

Dom har tyvärr inte rensat upp floden/dammen efter vårfloden:gnissla . Jag har bott på detta hotell föut och det brukar vara riktigt lummigt:rolleyes: och massor av exotiska växter längre fram.

Hotellet är något mitt emellan hotell och radhus så bilderna är tagna från balkongen i lägenheten jag bor i.
 
Last edited:

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Jaha, då har man efter en strulig transfer på Heathrow äntlig checkat in på hotellet i Johannesburg. Klarbå himmel, fläktar lätt och 25C. Man hör en hel del hojar, inget trecylindrigt ännu:D

View attachment 211770View attachment 211771

Dom har tyvärr inte rensat upp floden/dammen efter vårfloden:gnissla . Jag har bott på detta hotell föut och det brukar vara riktigt lummigt:rolleyes: och massor av exotiska växter längre fram.

Hotellet är något mitt emellan hotell och radhus så bilderna är tagna från balkongen i lägenheten jag bor i.

Nämen...vad gör du ända där borta?
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Nämen...vad gör du ända där borta?

Jobbar hela veckan här. Passar ju bra när Speedy är på sjukhuset.

Jag fick just reda på att dom har "Happy 2 hour" idag mellan 17-19 och då talar vi om riktiga "Happy hour" -Fritt dricka, snacks och smågrillat !:öl :dricka :galen
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Gött! Då är det givet!
Hmm en öl nu kanske? Trevlig helg!

Faen oxå... :mad: ringde nyss till Scandinavian Motorsport Centers i Västberga... dom har SLUTAT me minimoto... :huvet ...enligt dom finns det dessutom inga som arrangerar detta i sthlm längre.

Ser ut som det lutar åt gocart istället då boys (börjar ju undra om snajdarn har nåt finger med i spelet här...:va ).

paPs i sydafrika nu, fröken på cypern sen. Vad säger kollektivet om en gocart-challenge i mitten på november? Jag har bokat för minst 10pers lördag den 17 nov kl. 15.00. Samling 30 min före! 350kr/näsa. För dom som vill/kan/orkar kan vi ju ta en bira nånstans efteråt :D

1. skotten - ?
2. mba - ?
3. snajdarn - ?
4. fönstret - ?
5. paPs - jajjemän
6. prins blåbär - ?
7. maximilia - japp
8. fröken lelle - japp
9. andra som vill leka - ?
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
17 Nov kan nog funka för mig. Jag skall kolla säkert så fort vår (jobbet) ISP får sin tumme ur rö-et och får liv i vårt bredband igen.:gnissla

Har ni hört något så djävla dumt, "Vi har stängt på helger och utför inget supportarbete då". Och dom säger sig ändå vara skitbra för företag.:huvet

Dom som står för kabeln var där på 7 röda !:tummenupp

Vi får nog se till att byta till en ISP som ställer upp (jag tror dom börjar på T....)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
17 Nov kan nog funka för mig. Jag skall kolla säkert så fort vår (jobbet) ISP får sin tumme ur rö-et och får liv i vårt bredband igen.:gnissla

Har ni hört något så djävla dumt, "Vi har stängt på helger och utför inget supportarbete då". Och dom säger sig ändå vara skitbra för företag.:huvet

Dom som står för kabeln var där på 7 röda !:tummenupp

Vi får nog se till att byta till en ISP som ställer upp (jag tror dom börjar på T....)

:D :D :D jobbigt att va så irriterad när man e nere i sydafrika... :fakta
jag signar upp dig på listan för gocart :tummenupp
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Faen oxå... :mad: ringde nyss till Scandinavian Motorsport Centers i Västberga... dom har SLUTAT me minimoto... :huvet ...enligt dom finns det dessutom inga som arrangerar detta i sthlm längre.

Ser ut som det lutar åt gocart istället då boys (börjar ju undra om snajdarn har nåt finger med i spelet här...:va ).

paPs i sydafrika nu, fröken på cypern sen. Vad säger kollektivet om en gocart-challenge i mitten på november? Jag har bokat för minst 10pers lördag den 17 nov kl. 15.00. Samling 30 min före! 350kr/näsa. För dom som vill/kan/orkar kan vi ju ta en bira nånstans efteråt :D

1. skotten - ?
2. mba - ?
3. snajdarn - ?
4. fönstret - ?
5. paPs - jajjemän
6. prins blåbär - ?
7. maximilia - japp
8. fröken lelle - japp
9. andra som vill leka - ?

Skit bra u fucking Bastard...du har lyckats plocka den enda helgen under hela hösten när jag inte kan typ....:huvet
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Skit bra u fucking Bastard...du har lyckats plocka den enda helgen under hela hösten när jag inte kan typ....:huvet

Men va faaaan de e ju int så många som hunnit svara än, ska vi ta nästa helg samma tid då, jefla gnällspik??? :hihi

GOCART PREL. ÄNDRAT TILL LÖR 24 NOV KL. 15.00.
MaScoot bjuder på öl :D
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Faen oxå... :mad: ringde nyss till Scandinavian Motorsport Centers i Västberga... dom har SLUTAT me minimoto... :huvet ...enligt dom finns det dessutom inga som arrangerar detta i sthlm längre.

Ser ut som det lutar åt gocart istället då boys (börjar ju undra om snajdarn har nåt finger med i spelet här...:va ).

paPs i sydafrika nu, fröken på cypern sen. Vad säger kollektivet om en gocart-challenge i mitten på november? Jag har bokat för minst 10pers lördag den 17 nov kl. 15.00. Samling 30 min före! 350kr/näsa. För dom som vill/kan/orkar kan vi ju ta en bira nånstans efteråt :D

1. skotten - ?
2. mba - ?
3. snajdarn - ?
4. fönstret - Game on!
5. paPs - jajjemän
6. prins blåbär - ?
7. maximilia - japp
8. fröken lelle - japp
9. andra som vill leka - ?

Skall nog kunna alla helger..om det inte är tenta då. Men det ger sig!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top