Speed Triple-tråden Sthlm

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Kom precis innanför dörren, tack själv för trevligt sällskap. Det blev en toppen runda :tummenupp trots förseningen jag orsakade pga mitt däckbyte. Det var ju en hyfsat varm kväll också, det tackar vi för. Satan, snart får jag boka 3000 mila service :)

Det var ju en intressant tur åxå! Som när du drog på bakslangen framför huven på den där flerfärgade Volvon med 2 killar med mörkblå kläder i, du vet...:yoparty Går inte trippmätarn´på framhjulet? :va I så fall borde du ju inte få så många mil på mätarn´:D

Och beträffande mba:s fråga - Jag har förhinder, eller kan man kalla barnen för det...:confused: Frun skall iväg på resa och förlusta sig, så jag kommer inte loss i helgen. :huvet

Men Ni andra som kan dra - Have fun!:tummenupp
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Fint väder nalkas vänner, någon som är på Lördag eller söndag?

Jag är lätt på IDAG, men måste avvika runt 14-tiden...Kan vi komma iväg tidigare, runt 11-blecket, eller?? Superväder, upp å hoppa nu för F-N!!! :mad:

Hade gärna hakat men är i totalt upplösningstillstånd efter husköp...behöver gå hem och ta två, tre valium...

Plus att jag fortfarande kör prutten...speedy kommer ju imorgon som sagt :tuttar

NÅ? :confused: Haru fått speedy ännu, eller är det fortfarande valium-väder på skotte-himlen... :D Husköp?? GRATTIS då, men ojojoj...nu ligger prutten snart ute på blocket... "...bytes mot bättre beg. Klippo, gärna med separat gräsuppsamlare." :rofl
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
:mad: Gräsklippning är inget man skojar om:gnissla
Och Klippo har allt utom möjligen rätt antal cylindrar.:D

Att ha klippt klart har sina poänger
klart.JPG
 

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
Att ha klippt klart har sina poänger
View attachment 236345[/QUOTE]

Verkar trevligt på ön!:) Vet hur det är med klippningen efter åren med kåk i Uppsala. Det är helt klart lättare att motivera sig till att dra igång den där eländiga klipparen om man vet att det finns nåt kallt och gott som väntar:öl

Har haft en jätteskön dag i solen med tjejerna, men visst har man ängnat vissa andra en tanke då och då...:gnissla

Om vädret håller i sig och frugan håller tiden, så kan jag nog komma iväg på en kvällstur imorgon söndag, om det kan funka för nån annan. :confused:
Typ från 17 eller nåt´...
 

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Att ha klippt klart har sina poänger
View attachment 236345

Verkar trevligt på ön!:) Vet hur det är med klippningen efter åren med kåk i Uppsala. Det är helt klart lättare att motivera sig till att dra igång den där eländiga klipparen om man vet att det finns nåt kallt och gott som väntar:öl

Har haft en jätteskön dag i solen med tjejerna, men visst har man ängnat vissa andra en tanke då och då...:gnissla

Om vädret håller i sig och frugan håller tiden, så kan jag nog komma iväg på en kvällstur imorgon söndag, om det kan funka för nån annan. :confused:
Typ från 17 eller nåt´...

17 är lite sent för mig. Det ser ut att bli schysst väder så 12 13 skulle kunna funka för mig.

Jag har lagt nät så dom skall upp i morgon men sen...

Hur var det har du kollat på sommarställe eller var det i morgon ?
 
Last edited:

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Brommaplan
Hoj
Tiger 800 XC
17 är lite sent för mig. Det ser ut att bli schysst väder så 12 13 skulle kunna funka för mig.

Jag har lagt nät så dom skall upp i morgon men sen...

Hur var det har du kollat på sommarställe eller var det i morgon ?

De e imorrn´! Vid 13-tiden kommer jag att vara ute i dina krokar!:hej :) Tyvärr INTE med 3 cylindrar, utan med 4 hjul...:tråkad Du kan ju ha lite förståelse om det är en silverfärgad familjebuss som tutar åt dej!:hördu

Om Ni blir ett gäng och håller Er ute ett tag, så kanske jag hinner upp Er mot slutet av rundan! :hojraket Ni kan väl skriva om Ni vet vart Ni drar, eller dra iväg ett sms. Annars har jag ju ditt nummer, så kan jag slå en pling och kolla...
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Det är kört för FEN! Har tenta imorgon så har inget val än att åka och plugga...tar ju givetvis hojen dit men...:yoparty
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Lunda i morgon någon ?

Tid & plats? Jag kan nog sitta på bågen 16.00 vid bra väder, måste ändå vara tidigt på jobbet imorrn.. :gnissla

Tog hojjen på en repa idag å inhandlade lite skydd för en varm sommar :tummenupp Med en tunn lååångsleeve över blireju som air condition... :rolleyes:
...å som bonus funkar den ju för både DH & cross dessutom... :Rockbanan

Att ha klippt klart har sina poänger

Jahaja, så när bjuder du på grillat å bira i det nyklippta klippo-gräset?? :confused:
 

Bifogat

  • UFO skyddsjacka.jpg
    UFO skyddsjacka.jpg
    48.8 KB · Visningar: 43
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Tid & plats? Jag kan nog sitta på bågen 16.00 vid bra väder, måste ändå vara tidigt på jobbet imorrn.. :gnissla

Tog hojjen på en repa idag å inhandlade lite skydd för en varm sommar :tummenupp Med en tunn lååångsleeve över blireju som air condition... :rolleyes:
...å som bonus funkar den ju för både DH & cross dessutom... :Rockbanan



Jahaja, så när bjuder du på grillat å bira i det nyklippta klippo-gräset?? :confused:


Skall leverera lite elektronik kort för programmering i Kista. Är där ca 1600 sen lite snack. Sen kan jag åka :tummenupp

Ringer
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Är där ca 1600 sen lite snack. Sen kan jag åka :tummenupp

Skön repa igår paPs, södra OCH norra sidan, men fii sejtan va jag frös mot slutet...kom ju hem mitt i natten :D ...lite nattsudd på bogan i beckmörkret va ju riktigt kul efter en stekhet kopp kaffe på hotellet i Vaxholm. Enda oron va väl bara att du é en riktig rådjursmagnet då... :gnissla

Gick maskrosgallringen bra skotten? :hihi
 

Bifogat

  • Fire up 27 maj.JPG
    Fire up 27 maj.JPG
    209.1 KB · Visningar: 52
  • Lunda 27 maj.JPG
    Lunda 27 maj.JPG
    225.7 KB · Visningar: 54
  • Lunda2 27 maj.JPG
    Lunda2 27 maj.JPG
    183.3 KB · Visningar: 48
  • Burger King 27 maj.JPG
    Burger King 27 maj.JPG
    235.7 KB · Visningar: 51

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Ja jag tyckte det vart trevligt åka. Kul att hotellet i Vaxholm hade öppet:tummenupp

Klockan rann iväg på Burger King och sen vart det lite tokigt efter det så det blev sent.

På väg hem mötte jag först en Älg vid golfbanan sen 2 harar en räv och en igelkott. Det var aldrig risky men bor man på landet så får man se djur.:skrämd

Landet har sina fördelar dock, frisk luft och sol har ingen mått illa av
[YOUTUBE-ID]0Ee5pFYkIZU[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

sTf_paPs

Slappar i garaget
Gick med
8 Jan 2006
Ort
Vindö
Hoj
Yamaha XJ6?0 WE -XXX, (Wide Edition)
Japp, nu är det klart. Det går att busa med både Jättebrorsan, storebror och lillebror Triple

[YOUTUBE-ID]IT8g1Wav_HE[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]wBHSNgJij5M[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]R2S8EcdY1EM[/YOUTUBE-ID]

Några twinkusiner slank med också:D
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Ok boys, en sak att bekänna... :rodnar
Idag fredag, om ca. 18h...tillhör jag den eminenta skaran av bokade pojkar. :fakta

Lill-fröken Maximilia & jag knyter de heliga banden. Såå...ledsen Snajdarn, du får faan sluta limma nu, jag är UPPTAGEN :cool:

- Magniffen - snart ringmärkt & happy :2cool
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Ok boys, en sak att bekänna... :rodnar
Idag fredag, om ca. 18h...tillhör jag den eminenta skaran av bokade pojkar. :fakta

Lill-fröken Maximilia & jag knyter de heliga banden. Såå...ledsen Snajdarn, du får faan sluta limma nu, jag är UPPTAGEN :cool:

- Magniffen - snart ringmärkt & happy :2cool

Stort grattis mannen!!....snart dags för mig oxå :) ...."about fucking time" säger vissa med tanke på att jag och Caroline har två kids och en lill-kille på jäsning :yoparty

Nå'n slags j-vla Speedy har jag fan inte sett till dock :gnissla
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Ok boys, en sak att bekänna... :rodnar
Idag fredag, om ca. 18h...tillhör jag den eminenta skaran av bokade pojkar. :fakta

Lill-fröken Maximilia & jag knyter de heliga banden. Såå...ledsen Snajdarn, du får faan sluta limma nu, jag är UPPTAGEN :cool:

- Magniffen - snart ringmärkt & happy :2cool

Stort Grattis mannen! Fan va kul!:)

Då blir matt-speedy och lill-speedy rent formelt släkt nu då.:)

formellt skall det vara..skit samma. Jag åker till Norrköping över helgen så ingen åka för mig ifall nu planerar något och undrar vart jag tagit vägen.
Blir grill, bärs, bad, sol och så tas gitarren med!
We will We will rock U!:rock :rock :cool: :cool:
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top