Vem e du?
Vem.. jag?
Vem e du?
Vadå..?
Så det är helt okej att ränna omkring i en one-piece så länge den är gjord av läder och sportar knäpuckar?
View attachment 352219
Ett svenskt företag: Chromogenics håller på att forska kring denna teknik. De verkar vara på god väg att ta fram precis det du nämner, dock är det vanliga fönster som står fönster som står först på deras lista för denna teknik.
Nej, eftersom det är ett skinnställ så ställer du fel fråga. Men fortsätt blogga om surdeg och gråta till Greys anatomy iklädd din onepiece du. Det har du rätt till (tyvärr).
Skickat från mig med massor av kärlek
Swedie - Snälla, kan vi inte få en såndär rolig figur att fästa i inläggen för :ironi
Kan tillägga att jag inte skulle klara en rättpsykiatrisk undersökning, då jag är ägare av en onepiece.
Mvh //Robert
Swedie - Snälla, kan vi inte få en såndär rolig figur att fästa i inläggen för :ironi så att inte missförstånd uppstår i diskussionerna kring dessa clownkostymer - med eller utan läder, kamelrygg och plastknän..
PoK
KK
Den här har funkat för mig ;-) låna den gärna, men glöm inte bort var du fick den ifrån ;-)
//Micke
Tänk om det fanns ett visir som ändrade sig beroende på soljuset.Genomskinligt vid mulet väder och mörkt vid starkt solsken.
Läste precis i tidningen Allt om Mc Att hjälmtillverkaren Lazer har ett fotokromatiskt visir som ändrar färg beroende på det omgivande ljuset, nyhet för 2012
Swedie - Snälla, kan vi inte få en såndär rolig figur att fästa i inläggen för :ironi så att inte missförstånd uppstår i diskussionerna kring dessa clownkostymer - med eller utan läder, kamelrygg och plastknän..
PoK
KK
Den finns redan på sätt och vis. Om du kollar adressfältet på surfbrädan så står det http://www.sporthoj.com i början på alla sidor som har ironi. Kanonsmart, jag använder det varje dag.![]()
Ändå missade du alla nyanser idag...
PoK
KK
Tjusigt Pepper, visste faktiskt inte att sporthoj hade sin alldeles egna crossdresser. Verkar vara mycket mer välkomnande och accepterat här inne än vad jag trott att det var! Good on you!
Vem.. jag?
Den här har funkat för mig ;-) låna den gärna, men glöm inte bort var du fick den ifrån ;-)
//Micke
Både spegel och mörktonat är snyggt enl mig beroende på si övrig utrustning, men nackdelen med de mörka är att det blir lite väl mörkt är det börjar skymma eller regnar...då är spegel bättre som ger mer ljus.
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!