Spekulationer inför sommaren...

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Eftersom jag har en obotlig positivitetssjukdom så tror jag att vi i år får en perfekt veckoplanering gällande hojåkning.

Ponera att följande spikas.......

Måndagar: Allmänhetens bankörning med MXE racing
Tisdagar: RR-träning
Onsdagar: Onsdagskörning med sporthoj.com ( första gången i världshistorien vi spöar antalet "klimakteriemopeder" på plattan eftersom alla spothojsfreak har möjlighet att närvara ) :yoparty
Torsdag: Mekning
Fredag: Vila inför helgen :trött , alt. FEST :fyllisar
Lördag o Söndag: Bandagar

Åsså börjar det om.... ny vecka nya möjligheter :)

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Strosade längs Köpmangatan igår och fick en stark känsla av sommar, trots att de snöade :skrämd Antingen så håller jag på bli galen, vilket inte är helt otroligt, eller så var det lukten av grillat kött från restaurangen som jag gick förbi som gav en backflash av sommar :banana

Själv är jag inte lika strukturerad som Kenneth, så hur min mc-sommar kommer att se ut är än så länge skrivit i stjärnorna. En sak är dock säker och det är att jag ska köra mycket motorcykel, både på bredden och på tvären.

Hoppas givetvis på många trevliga kvällar på Mittsverigebanan, men även härliga posörturer med SH-gänget och sist men inte minst, underhållande kvällar med stuntgänget, ett gäng som verkar har många galna upptåg på G till sommaren :tummenupp

Väl mött på vägar, flygfält och banor, madda fakkers :yoparty

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Rensa i sommar.........

Jag tycker att ni ska ta er i kragen & hel sonika lyfta bort alla moppar från mc-parkeringen.....plocka en efter en & ställ på andra sidan.

Alla kommer att bli skitglada......utom hellmoppers då.

P.S Och sen vet ni ju att ni e välkomna till U-la när ni vill lufta hojarna lite extra.

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Ullis skrev:
Jag tycker att ni ska ta er i kragen & hel sonika lyfta bort alla moppar från mc-parkeringen.....plocka en efter en & ställ på andra sidan.

Sen så ska vi överraska glidargänget en Onsdag genom att fylla upp hela mc-parkeringen vid Vängåvan med sporthojar:yoparty det ska inte rymmas en glidare.

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Nej jag blir aldrig trött. Bankörning är det roligaste som finns att göra med kläderna på :) Däremot blir det förhoppningsvis helgkörning på lite andra banor iår, fast Mittsverigebanan är ju vår närmaste bana så det är ganska naturligt att man kör mycket på den om man gillar RoadRacing.

Last edited:
Nyheter
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...