sporthoj = censur?

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Någon mer æn jag som tycker att sporthoj brukar lite væl mkt censur? Værsta jag har varit med om! helt jævla otroligt egentligen...
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Nej, att man inte får vara rolig och starta trådar om hur man har portat toppen med blästersand, förmodligen. Fråga dig själv om det verkligen är roligt. Alternativt om du kanske kunde spamma ner testforumet med dylika upptåg istället.
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
vad ær problemet? jag tyckte det var skoj!
men visst jag hade visst glømt att shporthoj.com numer ær ett føretag dær allting ska vara 100%
førlåt mig, mitt fel! :D
 

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Mölnlycke
Hoj
xjr1300
Censur? på sporthoj? skojar du, det mesta rinner ju rakt igenom!
(med tanke på vad som tillåts skulle jag vilja se det som blir borttaget ;) (eller kanske inte) )
 

StyxXx

Lagom Outlaw
Gick med
6 May 2006
Ort
Öland
Hoj
Hojlös =(
Censur är väll att ta i?
Bara att de tar bort de värsta skittrådarna och spam-inläggen betyder det inte att det är ett farcistiskt-censurerat forum (eller något åt det hållet)... :näsblod
Cred till moderatorerna som håller ordning här inne!:tummenupp
 

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Ort
Södertälje
Hoj
Triumph Explorer
Jag tycker det är ganska mycket som verkar slippa igenom moderatorernas nät. Antagligen för att det finns så många gånger fler moppefukkon än moderatorer här. :)
 

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Let's face it, forumet heter sporthoj.com men verkar handla mindre och mindre om sporthojar. En aning mindre bjäfs om annat skulle göra mig glad i alla fall! :) <--- Titta, jag är redan gladare!


.
 

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Ort
Nässjö
Hoj
R6 -08
Det finns ju kategorier för de flesta ämnena och ibland kanske det skulle vara bättre att flytta än stänga trådar men då skulle ju testforumet bli fullt o det vill vi ju inte :gnissla
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Som moderator på ett annat forum (amerikanskt, officiell hemsida för ett av lagen i NFL), kan jag säga att det är väldigt lite censur här på SH. Yttrandefrihet föreligger inte på privatägda hemsidor.

Har svårt att se hur någon har problem med moderatorerna eller reglerna. Har man det finns det dessutom hur många alternativa forum som helst.

Såväl regler som moderatorer behövs. Alternativet är en mycket sämre hemsida för majoriteten.
 

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Ort
Ulricehamn
Hoj
Triumph Sprint ST -09
vad ær problemet? jag tyckte det var skoj!
men visst jag hade visst glømt att shporthoj.com numer ær ett føretag dær allting ska vara 100%
førlåt mig, mitt fel! :D

Jodå, kul om man fattar skämtet. :tummenupp
Men med tanke på hur många här som skruvar hellre än bra så hade det nog inte tagit lång tid innan nån som provat det börjat gnälla över att det inte funkar...
 

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Ort
Örebro
Hoj
två ben och inga hjul kvar
Jodå, kul om man fattar skämtet. :tummenupp
Men med tanke på hur många här som skruvar hellre än bra så hade det nog inte tagit lång tid innan nån som provat det börjat gnälla över att det inte funkar...

ja...det hade vart ænnu roligare då! :D :D :D
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
För att detta är ett av det fjantigaste gnällinlägg jag har läst som medlem de senaste åren.

Sorry, men analogin är konstig, att försvara DIN rättighet med fjanthund genom detta gnäll och få till censur...........fy fan........va lågt

Din
Ödmjuke Badger
Så du tycker att dom diskussioner som återkommer om o om igen angående kamphundar är helt okej?

Det vore väl en sak om det diskuterades en gång och sen var det bra. Men det slutar ju aldrig.
Ingen kommer nånsin att ge med sig.
Kamphundar är tydligen livsfarliga.
Det är synd om folk som skaffar dom och tror att det är en liten pekineser som alltid gör som man säger.

Jag kan dra paraleller gentemot andra trådar om GR, där diskussionerna spårar ur. Varje gång.
Kan inte du?

Sen tror jag att just den tråden stängdes p.g.a dom bilder som lades in.
Vem fan vill se stympade djur?

Gnäll...?
Eller ett försök o få ett bättre sporthoj?

Jag kommer ha hund, oavsett vad fan som diskuters här.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top