Kapten Blåskägg
Ny medlem
Yo folks, sol och 17 varma grader på ons
Efter några misslyckade försök att få i knät på Bogan i söndags så är några av oss lite sugna på en lite mer social runda på norra sidan.
Samling Donken U.Väsby ca 1730, fire up 1800.
Grupper kommer att finnas i alla tempon utom omdömeslöst. Skitsnack MC mönstar som vanligt lite gruppledare, vi väntar på alla och ingen blir ifrånåkt
Ni som vill åka riktigt fort gör det i liten grupp, ledd av någon med mycket gott omdöme, dvs som förra onsdagen
Lite smått att tänka på:
Som vanligt försöker vi inte impa på någon annan eller oss själva.
Respektera 30/50 samt lite soft vid hästgårdarna.
Körkort och minst trafikförsäkring gäller.
Inga omkörningar i lugn och medelgrupp.
Är man nybörjare på gruppkörning så börjar man i lugna gruppen, sen är det bara att byta om det går för sakta.
Jag har tjackat knäpuckstöj så nu är jag sjukt jävla snabb
Synes gubbs o kex//KB
Glöm inte att plåta lite ni som kan, orkar och vill. Måste ju ha lite pics i nostalgitråden när novemberregnet faller.
Efter några misslyckade försök att få i knät på Bogan i söndags så är några av oss lite sugna på en lite mer social runda på norra sidan.
Samling Donken U.Väsby ca 1730, fire up 1800.
Grupper kommer att finnas i alla tempon utom omdömeslöst. Skitsnack MC mönstar som vanligt lite gruppledare, vi väntar på alla och ingen blir ifrånåkt
Ni som vill åka riktigt fort gör det i liten grupp, ledd av någon med mycket gott omdöme, dvs som förra onsdagen
Lite smått att tänka på:
Som vanligt försöker vi inte impa på någon annan eller oss själva.
Respektera 30/50 samt lite soft vid hästgårdarna.
Körkort och minst trafikförsäkring gäller.
Inga omkörningar i lugn och medelgrupp.
Är man nybörjare på gruppkörning så börjar man i lugna gruppen, sen är det bara att byta om det går för sakta.
Jag har tjackat knäpuckstöj så nu är jag sjukt jävla snabb
Synes gubbs o kex//KB
Glöm inte att plåta lite ni som kan, orkar och vill. Måste ju ha lite pics i nostalgitråden när novemberregnet faller.
Last edited: