Sporthoj.com på Aftonbladet.se

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Nemen! Råkade kolla igenom loggarna och såg att det kom lite folk från en Aftonbladet artikel.. så jag kollade upp den och jo men se där..

http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,248495,00.html
sporthoj.com finns där. Recenserad väl och snyft. jag e så glad över att jag äger sporthoj.com.

Vill hem ibland å träffa er alla, iaf på Sporthoj.com festen senare i år!!! :öl

Jag e glad

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Jo hem måste du väll??
Har du fixat nått arbetar visa eller e du där på övertid?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Gandalf skrev:
Jo hem måste du väll??
Har du fixat nått arbetar visa eller e du där på övertid?

övertid.. om jag åker hem är det pga att jag inte har pengar. har ok med pengar just nu och en fin 02 R1a.. jag e glad. men jag är lite begränsad i övrigt.. CHP (Highway Patrol.. fookers!!!).. en vän fick just 4 år i fängelse pga lite reckless driving.. men argh! 4 år.. go vän till mig. trist. dem är hårda som as här.

iaf!:..

nästa vecka kommer sporthoj.com ha över 10.000 besökare per dag.. siktar på det. :tummenupp

Gandalf

# 51
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
R1 -07, 660 -04
Swedie skrev:
övertid.. om jag åker hem är det pga att jag inte har pengar. har ok med pengar just nu och en fin 02 R1a.. jag e glad. men jag är lite begränsad i övrigt.. CHP (Highway Patrol.. fookers!!!).. en vän fick just 4 år i fängelse pga lite reckless driving.. men argh! 4 år.. go vän till mig. trist. dem är hårda som as här.

nästa vecka kommer sporthoj.com ha över 10.000 besökare per dag.. siktar på det. :tummenupp

Ja Cal e lite hårdare än dom andra staterna..
så håll dig lugn..
men har du arbetstillstånd där?
Fick ett jobb i Texas förut som hockey tränare
men fick tacka nej pga att jag bara kunde vara där tre månader i stöten.. :(

chrismalm

Ny medlem
Gick med
5 May 2003
Hoj
giiiiixxxxxxeeerr K2
4 år??? :3freak

Det är ju helt sjukt, oavsett hur wreckless det nu än var...

Var det en s.k. third-strike out dom?

(Många delstater i USA har knepigt rättssystem, som sagt...)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
japp! vi snackar om californien oxå.. jag har sett grejjer hända här som man ibland undrar hur det gick till.. äh!.. bra att det ränsas upp bland idioterna där ute.. men denna vännen till mig har bara hafto tur.. okej! ... han kanske lirar lite gräs osv (weed).. ibland. haha! tänkte på de... han hade engång en 1kg säck med weed/gräs under passagerar sätet.. uj.. ghetto style..

men vad han råkade ut för är dumt.. hans "bail" blev 10.000dollar.

han var på probation... det är därför han fått så taskig dom.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Nisse Järnet skrev:
Coolt! :)
Men: ”Här snackar vi om räserhojar som alla vill ha, men inte kan få.” va? Gör vi? :p

Just det och inte håller på och posta bilder på sånt vi vill ha eller snackar om tennisspel mitt i natten samt ishockey :rolleyes:

750RR

Mr. Fraghappy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Swedie skrev:

Ja nog fan har dom puckade lagar i staterna alltid :crash

Tråkigt att höra hur som helst :(

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
Swedie skrev:
japp! vi snackar om californien oxå.. jag har sett grejjer hända här som man ibland undrar hur det gick till.. äh!.. bra att det ränsas upp bland idioterna där ute.. men denna vännen till mig har bara hafto tur.. okej! ... han kanske lirar lite gräs osv (weed).. ibland. haha! tänkte på de... han hade engång en 1kg säck med weed/gräs under passagerar sätet.. uj.. ghetto style..

men vad han råkade ut för är dumt.. hans "bail" blev 10.000dollar.

han var på probation... det är därför han fått så taskig dom.

kanske får skylla sig lite själv :whip han borde ju vetat vad det skulle kunna innebära om han gjorde nåt olagligt igen..så lite klantigt är det nog allt! även om du upplever det trist.kom ihåg svensken!! "håll dig i skinnet" stay out of drugs/rock`n roll.betala inte för sex,och använd skyddskräm i solen. :fakta

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Swedie skrev:
en vän fick just 4 år i fängelse pga lite reckless driving.. men argh! 4 år.. go vän till mig. trist. dem är hårda som as här.

4år!!!!
man får fan mindre för mord i svergie :rolleyes:

fast om han rökte på och va frivilligt frigiven så är det mer förtåligt...

Conrad

Troligen sporthoj.com medlem
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
cbr600
Men hallå aftonbladet! Är inte sporthoj.com mycket större än bike.se?? Visst bike ska tydligen ha 6000 medlemmar, något sånt, men det är ju aldrig mer än typ 20 st inloggade samtidigt...

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Kawadanne skrev:
Men hallå aftonbladet! Är inte sporthoj.com mycket större än bike.se?? Visst bike ska tydligen ha 6000 medlemmar, något sånt, men det är ju aldrig mer än typ 20 st inloggade samtidigt...

Men hallå!

Aftonbladet har alltid rætt, før dom finns på internet, och allt på internet ær sant :fakta

jboive

Pjååår Räijsing
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
KTM Super Duke 1290R / KTM 300 EXC TPI 2021
Det går fort...

... Att glömma svenskan tydligen...

Här är några "pointers" så du inte känner dig helt "lost" när du "arrives" i "Sweden" lixom... :p

"reckless driving"
= Vårdslöskörning

"ghetto style"
= Mmmm.. Slumstil? :)

"bail"
= borgen/lösen

"probation"
= villkorligt frigiven

:hej

/Eder språkvårdare i saijbärspäijs

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
haha tack Raid.. seriöst.. trodde inte själv jag skulle kunna glömma ord. Dock när jag börjar prata svenska aktivt igen så börjar orden komma tillbaka. :hej

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
kajlyl skrev:
4år!!!!
man får fan mindre för mord i svergie :rolleyes:
Åh fan, vart ligger detta märkliga land, Svergie?

För inte kan du väl mena Sverige, här får man sist jag kollade i lagboken minst tio års fängelse eller livstid om man döms för mord, möjligtvis kan strafftiden jämkas ned något om man är yngre än 21.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...