SemesterReDan skrev:2242303Det vore väll roligt? Det är min sista semester vecka så då behöver man ett ordentligt avslut : )
Lindén skrev:2242410Semester
Jag skulle vilja fara dit faktiskt
DuUllis skrev:2248053Finns nog en å annan fotölj du kan brinna av i
Lindén skrev:2248233Du
Inte vara sådana nu..
Åh så söttUllis skrev:2249026Jopp, det ska vi visst det sörru.......sååå att
Ullis skrev:2249026Jopp, det ska vi visst det sörru.......sååå att
Robbi skrev:2249214Haha... Det hade jag nästan glömt!! Såg ju nästan bekvämt ut... Not!!
Satt ju i telen halva natten ville inte väcka dem i onödan.Puttete skrev:2249241Ja jävlar, hade också glömt det. Vilken toppform du var i dagen efter.
Exakt hur löd förklaringen till att du valde den där sköna stolen istället för sängen som stod 15 meter bort?
// P
Puttete skrev:2249241Ja jävlar, hade också glömt det. Vilken toppform du var i dagen efter.
Exakt hur löd förklaringen till att du valde den där sköna stolen istället för sängen som stod 15 meter bort?
// P
Ullis skrev:2249026Jopp, det ska vi visst det sörru.......sååå att
Ullis skrev:2249923Och vem var det som trodde att jag bjöd på knark då, som i själva verket var minttabletter??
Livlig fantasi på dalapojkarna, sett för mycke film kanske....haha
Lotta skrev:2249547
Putte, din avatar!? När tog ni den där bilden på er tre, det är ett väldigt bra kort som överensstämmer totalt med verkligheten. Magnor, Gatekeeper och puttete....i samlad tropp, var ni på semester eller?
Ullis skrev:2249923Och vem var det som trodde att jag bjöd på knark då, som i själva verket var minttabletter??
Livlig fantasi på dalapojkarna, sett för mycke film kanske....haha
Robbi skrev:2253352Inga fler som ska dit?!? Förra året så blev det ju fullt nästan omgående... Lite trögare i år. Hör me alla ni känner!!
Ullis skrev:2253795Det var trögt med folk från Uppsala förra året med. Var bara jag, Lotta, Zeal & Roffe som åkte.
Och fel, det tog lång tid innan folk fyllde listan förra året med. Det ligger ju långt fram så ingen verkar vilja boka upp sej. Men det löser sej nog, det gjorde det förra gången & jag hade det iaf kalaskul
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |