Hehe, det var en understatement som heter duga . Det går ju inte ens att se att det är en snusdosa överhuvudtaget. Har du tillverkat kameran själv?SkorvKalle skrev:inte så bra bild..
sgtpepper skrev:Hehe, det var en understatement som heter duga . Det går ju inte ens att se att det är en snusdosa överhuvudtaget. Har du tillverkat kameran själv?
Jidetoft skrev:OKEJ, det e mörkt uppe i vänster hörn och sen e det lite ljusare nere i höger hörn. Dessutom kan man med lite vild fantasi urskilja nån slags orange färg i bilden...
Men man ser fan inte mycket alltså!!
Jidetoft skrev:Edit: Ny bild, nu ser man lite mer iaf
SkorvKalle skrev:kameran e så jäkla trög.. fast man tänder alla lampor i rummet så tror den att man står mitt ute på en åker mitt i natten.. den fattar inte att de ska va ljust när de e ljust...
UrbanTiger skrev:Lägg ner de där äcklet
Har snusat i alla tider men la av när jag åkte på en lunginflamation för 2,5 år sedan. Var sängliggande i 14 dagar och käkade inte på 8-9 dagar så då smaka inte snuset heller tårta.
När jag väl kom på fötter hade jag inte en gnutta sug längre. Tidigare hade jag prilla inne ALLA vakna timmar.
Nu kan kag oftast inte känna lukten av snus utan att kväljas Fast Göteborgs Rappé luktar ju gott ändå.
Bodoe skrev:Jag trodde det var en sån där RIKTIGT snusdosa av koppar/rostfritt eller silver som du graverat in sporthoj.com i! DET hade varit nåt!
Nåt i stil med denna...fast med annat motiv:
Burre skrev:Jag fick en sådan där snusdosa i stål av mamma som det står: "Sluta snusa ungjävel! /kram Mamma" på...det tyckte jag var roligt
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |