totoro
Är fulladdad ibland
Konstigt ingen skriver hur det var. Jag kunde inte komma. Var på annat ställe då. Men lät trevligt å det kommer väl fler chanser
? De flesta av mina polare som var där avslutade tidigt och gick vidare till ställen som det var mer drag på och inte så "avslaget" ? Det är de rapporter jag har fått av dom ?
Har för mig att det gick ganska vilt till på tidiga sporthojsfester, men folk har kanske blivit äldre och mognare?? De flesta av mina polare som var där avslutade tidigt och gick vidare till ställen som det var mer drag på och inte så "avslaget" ? Det är de rapporter jag har fått av dom ?
Jupp, så var det men vi hojåkare blir inte yngre och bäst före datum är passerat för många ?Har för mig att det gick ganska vilt till på tidiga sporthojsfester, men folk har kanske blivit äldre och mognare?
Ändrar mig från ”har för mig” till; Vet att det gick vilt till…Jupp, så var det men vi hojåkare blir inte yngre och bäst före datum är passerat för många ?
Att bli äldre är ofrånkomligt men att bli "vuxen" är däremot frivilligt... ?Fy faan för att bli mognare!
Haha Kul du nämnde det. Mina barns mor blev förbannad på mig också när jag berättade mina bravader satte griller i huvudet på dom ?Jag har blivit förbjuden att berätta om mina bravader som yngre för våra barn Men å andra sidan, det var ju en annan tid då
Vad innebär SH standard ?Ni är ju för roliga!
Självklart hade vi en grym fest! Dessvärre var det lite missförstånd som gjorde att festen inte övergick till SH standard. Kl 23 stängdes portarna och vi drog vidare till andra partyställen.
Men! Redan nu så är datumet satt för 2024 i samband med MC-mässan i Älvsjö. Så boka 27 januari redan nu och så ser vi till att den festen blir precis lika grym som innan pandemin!
Att det är hojåkare på festen gissar jag ? Inte båtfolk etc. etc. ?Vad innebär SH standard ?
Det vet man om man vart på en SH fest tidigareVad innebär SH standard ?
Jo, det är ju sant.Det vet man om man vart på en SH fest tidigare
Nästa år blir det mässa och fest! Då är det värt 60 mil och lite tillJo, det är ju sant.
Men att åka 60 mil för att delta på en förfest är inget för mig.
Det hoppas vi.Nästa år blir det mässa och fest! Då är det värt 60 mil och lite till
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|