Sporthojsfest Lör 6 Maj -06 !!!

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Lördagen den 6 maj är det s.k. mc-dagar på Barkarby flygfält där flera stora mc-handlare och SMC stockholm kommer att ha en ny, roligare form av avrostning samt provkörningar av nya hojar + utställningar etc.etc.

Eftersom vår klubb MCE, www.mce.se (ny bättre,uppdaterad hemsida på g..) ,är hemmahörande i Järfälla inte långt från flygfältet tänkte vi anordna en SPORTHOJSFEST denna kväll i vår stora ,trevliga klubbkåk!

Tanken är att vi får till en dunderfest med liveband i trädgården, DJ inne, hojspränging vs bilsprängning och andra kul tävlingar på vår stora tomt samt naturligtvis massor av god mat och öl! :fyllisar
En cateringfirma kommer att finnas på plats och sälja nygrillade hamburgare samt lite andra enklare tilltugg.
Burn-platta kommer att finnas för er som tycker att ni har ett alldeles för lågt däckkonto :hihi
Gratis inträde, men stripteasen kommer att kosta en peng;)
Massor av fina lotteripriser är skänkta av MC-bolaget,Stigenbergs och BIKE !!
Vi kommer att börja lotteriförsäljningen vid vårt klubbtält på Barkabydagen!

För vägbeskrivning och mer info se vår hemsida www.mce.se

Här är en lista på kvällens vinster i lotteriet :tummenupp
Lotterna kostar 20:-/st

Här kommer en del av det du kan vinna:

"mellanservice" på hojen (värde ca. 2000:) på Mc-bolaget

Integralhjälm (värde 3500:) Carla Proshop

CTEK batterieladdare för mc, 2 st. (värde ca. 700:)

En gratis mc-lektion hos TULE (värde ca 750 :)

Skivbromslås Oxford (värde ca 700:) Mc-bolaget

Kamaso-verktyg KGK

6 Tröjor Carla Proshop

4 liter motorolja (Värde ca 400:) MC-bolaget

Motul hojtvättmedel, 2 st(värde 120:-/st) Stigenbergs

8 st skitsnygga t-shirts "SKIN" (värde 350:- st) Stigenbergs

2 årsprenumerationer+samlingspärm på BIKE

BIKE- t-shirts, klockor, mössor etc.

Kedjespray Mc-bolaget

--------------------------------------------------------------------------------

/Bikerwoman, ordis i MCE ;)

Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kul ide! Men finns det inte festfixare inom klubben när ni är så pass många? :fyllisar

bikerwoman skrev:
Lördagen den 6 maj är det s.k. mc-dagar på Barkaby flygfält där flera stora mc-handlare och SMC stockholm kommer att ha en ny, roligare form av avrostning samt provkörningar av nya hojar + utställningar etc.etc.

Eftersom vår klubb MCE, www.mce.se (ny bättre,uppdaterad hemsida på g..) ,är hemmahörande i Järfälla inte långt från flygfältet tänkte vi anordna en SPORTHOJSFEST denna kväll i vår stora ,trevliga klubbkåk!

Tanken är att vi får till en dunderfest med liveband i trädgården, DJ inne, hojspränging vs bilsprängning och andra kul tävlingar på vår stora tomt samt naturligtvis massor av god mat och öl! :fyllisar

Vi är ca 90 medlemmar i klubben som består av mestadels sporthojs och enduroåkare och vi vill nu tillsammans med er lära känna lite fler hojåkare i stockholmstrakten!

Men... för att detta ska gå att genomföra behöver vi nu 3-4 st. frivilliga festprissar här ifrån sporthoj.com till den festkommitté som vi inom kort tänker sätta ihop!

PM:a mig om du är intresserad av att hjälpa till med århundradets sporthojfest! :banana :banana

/Bikerwoman, ordis i MCE ;)

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Bikerbitch skrev:
Kul ide! Men finns det inte festfixare inom klubben när ni är så pass många? :fyllisar

Klart att det gör men tanken var ju att vi ville samordna den här festen med er sporthoj.com:are och få lite tips och idéer på vilken nivå man ska lägga den på?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Inte nån på nästan en vecka? Inga partyprissar i el stockholmo? :)

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
bikerwoman skrev:
Nej man börjar ju undra över vad det bor för klent folk här...eller så vill de bara parta, inte vara med och planera! :(

Tror det är svårt att hitta någon så långt innan. Sedan är frågan, när festen väl är, kan man parta då eller måste man "hålla" i något?

På sin höjd kan det dyka upp lite roliga idéer som inte kräver något personligt engagemang.

Enda sättet att få lite drag är väl med mutor, VIP kort, gratis öl eller liknande.

Själv brukar jag gå rätt på de jag tror på och ge dem ett förslag de inte kan tacka nej till :fyllisar

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Upp;upp;upp!!

Bonnie skrev:
Tror det är svårt att hitta någon så långt innan. Sedan är frågan, när festen väl är, kan man parta då eller måste man "hålla" i något?

På sin höjd kan det dyka upp lite roliga idéer som inte kräver något personligt engagemang.

Enda sättet att få lite drag är väl med mutor, VIP kort, gratis öl eller liknande.

Själv brukar jag gå rätt på de jag tror på och ge dem ett förslag de inte kan tacka nej till :fyllisar

Man kan parta då, men visst är det ju bra om man kan vara där en stund innan och fixa fram lite grejer, men inte nödvändigt alls!

I egenskap av ordförande i MCE så kan jag säkert fixa fram en och annan muta;) Typ gratis käk , visst antal gratis öl eller vinstchans på hoj/bilsprängningen etc...
Är du mutbar Bonnie? :pannkyss

upp, upp

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
bikerwoman skrev:
Upp! Snälla finns det inte något intresse alls för en rejäl sporthojfest i huvudstaden??!!

hade jag bott i fjollträsk hade jag ställt upp. Alltid vetat att 08:eek:r är klena, nu får man ju bevis för det :) bara kvinnor som klarar nåt där uppe tydligen ;)

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Lägg upp tråden i MC-relaterat, mer folk som läser där.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
bikerwoman skrev:
Kan du flytta tråden åt mig? Eller måste man skriva ny??

Lägg upp en ny istället så har du den på två platser. Kanske folk råkar hitta den lättare.

Bushbabe

Ensamstående trehojs-mamma.
Gick med
28 Apr 2005
Hoj
yamaha FZ-6N,Yamaha WRF 250, Hqa 258 -80, Yamaha Dragstar 1100
Skicka ett PM till mig så kan vi se vad SheDevils kanske kan göra för insats på festen !! Vi e jätteduktiga på att festa iaf !!!!Kolla detta bildspel.... :banana :tuttar :fyllisar :yoparty :rofl

Nett

Triplebruden
Gick med
7 Mar 2003
I mitt hus med konstiga formklippta buskar.
Hoj
Speed Triple
bikerwoman skrev:
Nej man börjar ju undra över vad det bor för klent folk här...eller så vill de bara parta, inte vara med och planera! :(

Så är det väl oftast tyvär.
Folk vill ha allt serverat men helst inte bidra själva. Lättare att klaga efteråt osv... Förr brukade det väl oftast vara jag som var festfixaren, men har gått in på sparlågor där.
Lycka till med er fest ni positiva människor..:banana
...själv bor jag 20 mil bort....

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
GS 500E
hehe 20 mil är väl inget :tungan Men säg bara var och när man ska träffas så fixar jag med lite hoj bröder och systrar.

//Stenberg

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...