Sporthojsfesten i Örebro

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Finns det nått intresse av några här i Umeåtrakten att åka ner på SH-festen 27-28 aug? Kostnader och all info står på länken nedan.

http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=78319

Jag och Cattis (Peach) är sugna på att åka ner, men det vore roligare om vi blev fler. Ev kan man ju ta en bil och på så sätt få ner resekostnaden, och så slipper man ju bekymra sig om regn.. Som absolut inte får förekomma denna sommar.. :fatta!

Senast den 24 juni vill de att man ska anmäla sig och ha betalat, så vi har en vecka på oss att bestämma oss.

HOJBOY

Team Knubbsäl
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000 -04
Ouroboros skrev:
Finns det nått intresse av några här i Umeåtrakten att åka ner på SH-festen 27-28 aug?
Har velat hit å dit i den frågan,men d skulle va kul å haka på.Trodde bara att ja va ensam härifrån,som ville dit.

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOJBOY skrev:
Har velat hit å dit i den frågan,men d skulle va kul å haka på.Trodde bara att ja va ensam härifrån,som ville dit.

Näe då.. Du är inte ensam. Förra festen (2 år sen) svängde jag förbi dem på väg hem från Göteborg men var tvungen att fortsätta upp mot Umeå, så nu är jag lite sugen på revansch... :yoparty

Frågan är ju bil eller MC ner? Min bil duger nog inte mycket till tror jag.. :va

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Klart ni ska komma. Visst är det lite långt, men det är ju nerförsbacke hela vägen! :D

Bil eller hoj spelar mindre roll, det vore jättekul om ni kunde komma! :fyllisar

Anmäl er gärna så snart som möjligt, bara. :tummenupp

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kjelle skrev:
Klart ni ska komma. Visst är det lite långt, men det är ju nerförsbacke hela vägen! :D

Bil eller hoj spelar mindre roll, det vore jättekul om ni kunde komma! :fyllisar

Anmäl er gärna så snart som möjligt, bara. :tummenupp

Anmälde oss 3 i söndags och betalade in samtidigt. Pengarna borde ha dykt upp idag från Ouroboros, Peach och HOJBOY. Alla tre betald genom mig.

Och festa det ska vi göra :fyllisar

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ouroboros skrev:
Anmälde oss 3 i söndags och betalade in samtidigt. Pengarna borde ha dykt upp idag från Ouroboros, Peach och HOJBOY. Alla tre betald genom mig.

Och festa det ska vi göra :fyllisar

Tjena Umebor..
Vi från Malmö kommer att fixa en följebil för de som inte har hoj men som vill med ändå.. Det blir en ganska enkönig fest så bilen/bilarna kommer innehålla sprit och damer endast.. :tummenupp

Jag måste dock påpeka för er att ni har en mycket hög procent damer som kör hoj i Ume, så fiska bland dom,, det blir kanske så att vi från syd kommer att sponsra dom i vår bils boende för att få med dom..

:Bugar TACKAR BLOM FÖR FESTEN :Bugar

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping