Sporthojskurs med SMC Västmanland på Gelleråsen

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Maciej EVO VI skrev:
2367582 Kul med lite bilder :)

Tog några få själv men dessa kommer först efter helgen.

Tog ett par på ambulanshämtningen 1:a dagen ( blå Kawwa ) så du som körde av kan höra av dig till mig om du vill ha lite dokumentation på ambulanshämtningen mm till samlingen. Hoppas att allt gick bra med dig.
Han på den blå Kawazakin som gick omkull på tisdagen den 8/8, fick reda på av en bekant till honom, som hämtade hojen, att han låg kvar på sjukhuset en spricka i en kota var skadan. Vad jag förstår så mådde han iallafall bra.
 

sp2

Nytt nik. #46
Gick med
16 Jun 2005
Ort
Nytt nikname! #46
Hoj
Jaag har bytt nikname! Heter numer #46
Timon skrev:
2362043 Var detta sista möjligheten att få gå kursen i år ? Säg att det kommer en omgång till !

Joppe och Dawan arrangerar en Bkk/Sporthojskurs nästa vecka på Åsen!
Gå in på SMC-Riks hemsida och titta så får du se vilka fler kurser som går!
www.motorcyklisterna.org

Jag får tacka alla för 2 härliga dagar i solen!
Det var skönt att lämna Gelleråsen utan att ha gjort en marksyning för en gång skull!!!
Vi ses på en kurs på nån bana igen!
Per
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
Fastnade jag verkligen inte på en enda bild? Segt alltså. Nåväl, det var skoj. Kanske kommer tillbax nästa år oxå. Måste komma på något nytt sett att krascha på bara. Har snart gjort allt :D
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Vi vill passa på att tacka alla inblandade, deltagare, instruktörer, resurspersonal, depåpersonal, ambulanspersonal och alla andra som gjorde att det blev en riktigt bra och kul tillställning. TACK

Ståhlis träningsledare 8/8
aRWe träningsledare 9/8
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
don_tomazo skrev:
2367654 Fastnade jag verkligen inte på en enda bild? Segt alltså. Nåväl, det var skoj. Kanske kommer tillbax nästa år oxå. Måste komma på något nytt sett att krascha på bara. Har snart gjort allt :D

Gjorde inte jag heller:näsblod

Snabbgrupp, blå-vit-ful-r6
 

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R6 & RD350
Tack instruktörer och arrangör, det var en kanondag! Var bara med första dagen. Verkar som att man missade något om man inte var med dag 2! Längtar redan tillbaka till Gelleråsen, den e kurvig o fin!
 

Pejo

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Västerös
Hoj
Näe
Mat_hilda skrev:
2367831 Inget mer kraschande nu :fatta!
Höll ju på att skita i brallorna när alla kom in i depån utom du!

:pannkyss


Ja, inte nog med det! Hojjen hans vart så rädd så den kissade på sig över hela skamkärran! :pannkyss
 

don_tomazo

Går bra, en ägare.
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Ja
Hoj
Honda
Hurrni!! Ingen skitsnack om bettan. Hon blev lite skakad bara. Allt är bra nu. Hon har erkänt att det inte var mitt fel och slutat att sängväta. Jag får väl köpa nya sulor åt henne. Hon är för stark för Pilot Power :rolleyes:
 

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Ängelholm
Hoj
GSX-R 600
Pejo skrev:
2368119 Ja, inte nog med det! Hojjen hans vart så rädd så den kissade på sig över hela skamkärran! :pannkyss
OCH på mina stövlar så det var väldigt spännande när jag gassade ut med de gröna direkt efter och det kändes som fötterna var två blöta tvålar....:rolleyes:
 

Coasthunter

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2006
Ort
V-ås
Hoj
R1:a -06
Undrar om jag körde för sakta så fotografen knäppte innan jag han fram för jag finns då inte med på en enda bild=( "suck" Dag 2 förts lugna gruppen 2 race sen uppflyttad till mellan gruppen resten av dagen=) En svart R1:a -06 om någon skulle råka ha en bild eller två=)
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Ingen som har någon bild på en svart VFR av äldre snitt? Jag skickade farsan på sin första bandag, tyckte det var dags för honom att testa bana nu när han fyllde 60 :) Tror han skulle bli väldigt stolt om han fick en bild i från banan.
 

jpe70

Twinverkstan
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Kapellgärdet
Hoj
1000cc chokladbit från 2001
M:et skrev:
2369261 Ingen som har någon bild på en svart VFR av äldre snitt? Jag skickade farsan på sin första bandag, tyckte det var dags för honom att testa bana nu när han fyllde 60 :) Tror han skulle bli väldigt stolt om han fick en bild i från banan.
Skulle tro att Mats (999an) har honom på bild, han verkar ha fått med de flesta vad jag kunde se av honom ute i gräset. :)
Så det är bara att vänta lite tills de bilderna är online.
 

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
I våran lilla stad,kallad Karlskoga- finns/fanns det faktiskt en privatfirma som importerade just vfr/rvf 400- så chansen att träffa på en till här i stan,är rätt stor :tungan

Det va ingen zx6 jag skulle köpa,utan zx4 ...men det struntar jag i...kommer istället sätta på kraschkåpor och kraschpuckar till kommande banåkningar.

Så du har bestämt dig för att behålla 400:an ett tag till...va inte du sugen på 600? Ja det såg ju riktigt bra ut där uppe på Åsen ,duger gott med en 400 :)

//Lillan





Mat_hilda skrev:
2367369 Haha jasså så du stod och tjuvkikade! KLART det var jag, hur många vfr 400 finns det i sverige :rolleyes:
Ja det var första riktiga banåkningen om man kan säga så, gjorde ju en vurpa på gotland ring redan efter 4e varvet så där blev det ju inget åka direkt. Denna gång gick det hur bra som helst! :banana Kommer absolut tillbaka! Som sagt, lär bli en hel del bana nästa år, har bestämt mig för att åka vfr hela nästa säsong okså:tummenupp
hur går det med ditt zx6 köp?
 

Kvasta

Blåkulla Speedlimits
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Tillberga
Hoj
YAMAHA R6
Ett extra tack till Joppe och Dawan som tog hand om oss oranga "steg2are". Det vart en kanondag, trots att jag fick ägna större delen av dagen till att kämpa mot min bad hangover i högerkurvorna och min worse hangover i vänsterböjarna mest hela dan!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top