sporthojsmedlemskortet

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
tänkte bara kika med dig (swedie) om kortet.. är nyfiken och hittade inte någon info! eller är det bara jag som har missat den?
vad är det för kort?
har du fixat avtal med företag så man får rabatter å förmåner å sånt?
vad är statusen på kortet nu?
när blir det färdigt?
medlemspris?
blir det lika snyggt som bilden på framsidan? ;)
jag förstår att du kanske inte har svar på alla frågorna.. men berätta mera :)

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
status? jadu, full gång. Dock lite upptagen med annat, men har lyckats få ihop en hel del företag som ger rabatter. Försöker få det så spritt som möjligt över landet så de flesta verkligen kan få nytta av det.

Sedan så tänkte jag ta mig tiden och utveckla nya funktioner som kommer ta mig en del tid, men som jag då aktiverar för de som införskaffar kortet.

Kortet kommer bli riktigt Sportigt och Snyggt! :) Huvudsakligen Sporthoj.com-loggan och sedan lite text, t.ex erat namn, kontrollnr osv.

Planen var oxå att driva en Sporthoj.com-butik som träffpunkt under året. Allt var bra upp tills igår då hyresvärden gav mig kängan och tog in en annan istället. Skitschyst... Men det löser sig nog. Det är iaf i Södertälje "Sporthoj.com-butiken" hamnar verkar det som. Vad som komma finnas i den är just nu obestämt.

Puh... vill berätta mer men vill inte gå in på detaljer än. Men de förmåner jag lyckats få ihop tycker jag är riktigt bra!

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Hoj
Suzuki SV650S -03
Kommer alla medlemmar som vill ha det att få det, eller kommer det att kosta en medlemsavgift?

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Gustav1 skrev:
2079866 Kommer alla medlemmar som vill ha det att få det, eller kommer det att kosta en medlemsavgift?
Det är klart att det blir en avgift förstår du. Men förhoppningsvis så blir det gymnsamt att ha medlemskortet då man tjänar igen pengarna på rabatter mm.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det kommer kosta en peng. Det kommer vara bra rabatter som ska göra det värt det och de ska vara unika till kortet endast!! :)

Jag mottar gärna tips via PM! tack

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Swedie skrev:
2080167 Det kommer kosta en peng. Det kommer vara bra rabatter som ska göra det värt det och de ska vara unika till kortet endast!! :)

Jag mottar gärna tips via PM! tack
Har du tänkt något på sammarbete med försäkringsbolag? Just avsett för sporthojar. Finns inte så mycket bra just mellan sporthojsåkare och försäkringsbolagen. Kanske något liknande SMCs grej där med rabatt efter genomgången kurs. Kanske något sammarbete med SMC och deras bankörningar vad gäller just sådanna utbildningskörningar. Vad jag förstått så har du rätt bra och unika kontakter. Sikta högre.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
SMC har redan gjort gott ifrån sig vad gäller försäkringar och vill inte gå in på deras område. Det är oxå oerhört mycket mer komplicerat, men kan undersöka saken hursom! :tummenupp

danjel

Real Men Ride Twins
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Mattsvart Ducce 750s -01
tack för svaren! :tummenupp
men när tror du att de är färdiga? blir det inom ett halvår eller en månad?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Det blir inom 2 veckor! Tänkte ha 1 maj som försök att ha det igång. Det som tar längst tid är att trycka upp alla korten. Men det ordnar sig nog :)

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Blir kortet Nick-specifikt? Eller ett färdigt kort med bara Sporthoj.com?

Kan du ge en liten hint om HUR mycket det skulle kosta??

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
JKay skrev:
2082384 Blir kortet Nick-specifikt? Eller ett färdigt kort med bara Sporthoj.com?

Kan du ge en liten hint om HUR mycket det skulle kosta??
Det blir även unikt per beställare. Med namn och nick och kortnummer. Så folk kan identifiera sig med kortet :tummenupp :hihi

Jag siktar på 200-250kr per år. Beror lite på vad jag själv lyckats skrapa ihop! Ska även bli roliga och nya funktioner på Sporthoj.com som tar tid att skapa och underhålla (tips mottages gärna ändå för vad ni önskar).

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R
Swedie skrev:
2082919 Det blir även unikt per beställare. Med namn och nick och kortnummer. Så folk kan identifiera sig med kortet :tummenupp :hihi

Jag siktar på 200-250kr per år. Beror lite på vad jag själv lyckats skrapa ihop! Ska även bli roliga och nya funktioner på Sporthoj.com som tar tid att skapa och underhålla (tips mottages gärna ändå för vad ni önskar).

:tummenupp
Låter rimligt med en sån summa.
Snyggt jobb Swedie!

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag vill ha rabatt på bankörningar, inträde på tävlingar och på försäkringen. Sväjdi fixa o ja köpa :)

Trucken

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Hoj
Husaberg 650
Jag hade tänkt köpa en hel del saker på lelles på Lördag.... ska jag vänta :confused:

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Och moderatorer har "specialpris" eller? :rolleyes:

(Och då menade jag inte extra-speciellt dyrt)

Nej då, det låter som ett rimligt pris.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
jag har en del ursäkter till försening, men det går bra annars :) kan ta på mig att jobba med det så snart jag hittat en lösning för var jag ska parkera mina fordon (söker lokal i Södertälje). Meningen var att bereonde på hur väl det lyckas med medlemskortet att det skulle delvis finansiera en sporthoj.com-lokal där det utlyses träffar under året. Men får nog börja i lite mindre skala. Säkra före det osäkra så att säga.

Önskar även önskemål för avancerade funktioner som kan tänkas vara önskvärda på sporthoj.com.

MikkE

Guest
Swedie skrev:
2129691Önskar även önskemål för avancerade funktioner som kan tänkas vara önskvärda på sporthoj.com.
Rabatter på filmer här på SH kanske. Man knappar in sitt kortnummer och vips 50-100kr rabatt.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO