Road-Ragge
vägkonnessör
Jag tänkte att vi skulle ta en långhelgs sporttouring till Smögen och tillbaka. Fredag morgon - Söndag kväll.
Fredag ner till Smögen på småvägar
Lördag körning lokalt på trevliga vägar.
Söndag hem från Smögen på trevliga vägar.
Samtliga vägar testade och godkända av Ragge själv förstås.
Vi bor i Smögen för 300:- per person och natt om jag kan greja samma boende som förra året.
På fredagkväll och lördagkväll sitter vi på Smögenbryggan och käkar räkmackor och dricker öl, alltmedan Göteborgsbrattsen super sönder pappas segelbåt och solen går ner i västerhavet.
Så nu gäller det! Släpp krattor, dammsugare, ungar, kärringar och allt annat fanstyg ni håller på med. Nu skall här vridas på rullen, hela vägen in i solnedgången i väster.
Om du är intresserad skicka PM
Fredag ner till Smögen på småvägar
Lördag körning lokalt på trevliga vägar.
Söndag hem från Smögen på trevliga vägar.
Samtliga vägar testade och godkända av Ragge själv förstås.

Vi bor i Smögen för 300:- per person och natt om jag kan greja samma boende som förra året.
På fredagkväll och lördagkväll sitter vi på Smögenbryggan och käkar räkmackor och dricker öl, alltmedan Göteborgsbrattsen super sönder pappas segelbåt och solen går ner i västerhavet.
Så nu gäller det! Släpp krattor, dammsugare, ungar, kärringar och allt annat fanstyg ni håller på med. Nu skall här vridas på rullen, hela vägen in i solnedgången i väster.
Om du är intresserad skicka PM