Sprängskisser rs125.

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
rs125:a
Tjabba
Om någon har några sprängskisser över motorn på en Aprilia rs125:a skulle det uppskattas. Gärna hög upplösning. Jag skulle vilja ha de som är över ramlagrena.

Tack o gonatt.

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Friggan skrev:
Tjabba
Om någon har några sprängskisser över motorn på en Aprilia rs125:a skulle det uppskattas. Gärna hög upplösning. Jag skulle vilja ha de som är över ramlagrena.

Tack o gonatt.

Tjena friggan, som sagt kikade ju med snubben som hade haft samma ljud som du som jag kände RSman här på forumet, dock är han inte online så ofta, enligt honom skulle det vara någon skruv vid plastdreven som låg och slog, kanske iofs var på baksidan eller något i den stilen...
för lagrena när man tänkerefter kändes ju bra när man drog runt med bara vevaxeln

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
shoik skrev:
Tjena friggan, som sagt kikade ju med snubben som hade haft samma ljud som du som jag kände RSman här på forumet, dock är han inte online så ofta, enligt honom skulle det vara någon skruv vid plastdreven som låg och slog, kanske iofs var på baksidan eller något i den stilen...
för lagrena när man tänkerefter kändes ju bra när man drog runt med bara vevaxeln

Okej.. Men jag och pappa drar till Starol på lördag i alla fall så får de fixa den, jag pallar fan inte mera meck vill bara ut och åka!

Tack Stigge och Naton!

Friggan

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
shoik skrev:

Okej.. Men jag och pappa drar till Starol på lördag i alla fall så får de fixa den, jag pallar fan inte mera meck vill bara ut och åka!

Tack Stigge och Naton!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...