Super_moto_
Ny medlem
Jag och polaren skulle på semester i onsdags och begav oss iväg
när vi har kommit 5 mil stannar vi till vid en mack, då undrar polaren om min kylare har läckt för det ligger rostvatten på enkelröret ovanför motorfästerna
och då jävlar ser vi att ramen är sprucken ca 80% runt av röret!! Katastrof
hojen är uttagen i april 2007 och har gått ca 30 h, inte kört hårdare än någon annan
aldrig kört på bana och flugit mm.. så vi fick ju leta reda på någon med tig svets
som efter lite om och men fick dit en söm så vi kunde fortsätta!
Nu hoppas jag verkligen av hela mitt Husaberg hjärta att detta måste täckas av
antingen Garanti eller en Goodwill från Husaberg! vad tror ni?
Kan tillägga att det var ett kraftigt övertryck i röret så det blev lätt porigt och
det bara vällde ut rök när han svetsade, frågan är om trycket i röret kan ha legat bakom att det sprack?
när vi har kommit 5 mil stannar vi till vid en mack, då undrar polaren om min kylare har läckt för det ligger rostvatten på enkelröret ovanför motorfästerna
och då jävlar ser vi att ramen är sprucken ca 80% runt av röret!! Katastrof
hojen är uttagen i april 2007 och har gått ca 30 h, inte kört hårdare än någon annan
aldrig kört på bana och flugit mm.. så vi fick ju leta reda på någon med tig svets
som efter lite om och men fick dit en söm så vi kunde fortsätta!
Nu hoppas jag verkligen av hela mitt Husaberg hjärta att detta måste täckas av
antingen Garanti eller en Goodwill från Husaberg! vad tror ni?
Kan tillägga att det var ett kraftigt övertryck i röret så det blev lätt porigt och
det bara vällde ut rök när han svetsade, frågan är om trycket i röret kan ha legat bakom att det sprack?