Sprutande bil fick smäll!!!

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Skåne(kävlinge)
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
TJaoo, visst kanske rätt åt han, men hoppas han itne han ta ditt reg nr bara....då lär det ju komma tråkigheter i efterhand, eftersom de e 2 o du e 1 så vinner nog dom ska du se!
 

zykl0n

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
Honda CBR1000RR -04, Husqvarna 258 -80, Kuberg -16, Goes 625 -16
Att tänka på till nästa gång..
Plåtskador är dyrare än lösa delar till bilar!

:tummenupp

Vem skulle klara att behålla lugnet i ett sådant läge?
 

Jorrd

Twins are number one
Gick med
29 Nov 2003
Ort
Malmö
Hoj
Röd Ducati 916 och blå minimoto (14E Kina hoj)
PIX skrev:
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl

Jävla typer :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Bellman

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2004
Ort
Skåne
Hoj
Ninja
PIX skrev:
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl



:rofl :rofl :rofl
 

Arctic#1

www.saltdalmc.com
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Norge
Hoj
Kawasaki Zx6R
Bra gjort! nesta gång dra ut honom ur bilen och slå i skallen på honom.....
 

"Jimbo"

janos
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Arlöv
Hoj
TL1000S
PIX skrev:
Jaha var ute och körde idag, var inne en sväng i malmö där jag hamnar bakom en bil vid ett trafikljus. Denna förare kan inte haft alla hemma då han helt plötsligt sprutar vatten på rutan så det stänker över hela mej. Kör upp berdvid han vid nästa ljus och ser då att det är två ungdomar i den och dom sitter och skrattar så dom var helt röda i ansiktet, knackar snällt på rutan och frågar om det verkligen var nödvändigt att spruta när han såg att jag stog bakom, då ger han mej :finger och jag som e så lugn annars blev riktigt :mad: kör efter och hamnar bakom honom igen ghaaaaaaa ännu en dusch vid detta lag e jag så otroligt förbannad så vid nästa rödljus går jag upp bredvid igen och tittar på honom och han sitter där :lol :finger :finger , så när det blev grönt slog jag av vänster backspegel och körde därifrån.

De tyckte jag han skulle ha. :rofl
Du är min hjälte, bättre med ett kok stryk dock!
 

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Ort
Skåne(kävlinge)
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?

Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.
 

Pyton

British Steel
Gick med
23 Jun 2004
Ort
Människobyn
Hoj
Yamaha SR500, Triumph TT600, R6
PIX skrev:
Nu när "kicken" har lagt sej är jag väldigt orolig detta är ju smitning, ska jag gå till polisen och anmäla mej själv kanske??
Eller hoppas på att dom blev så paffa att dom inte hann ta reget?

Inte alls smart att dra iväg där fan nu mår jag skit för de här.


Risken är nog väldigt liten att de vill göra en polissak av malören. Vad ska de säga? -Vi sprutade ner en kille med flit och var otrevliga trots tillsägelse...

Tat lugnt så länge...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top