Får stå över den här gången. Fjällen tuggade sönder ekonomin lite, attan va det var dyrt i Norge..
Nåja vi ses på knudan den 17/8
Det finns inga hinder mot 125r på banan. Det är inte vad man har utan vad man gör med det man har som är viktigt. Det som talar emot dig är att man måste köra en introduktion först, innan man släpps ut på banan första gången. Nu var det ett tag sedan vi hade en introgupp och jag tror att vi brukar lösa det genom att någon instruktör kör med den första gången. Detta är jag dock lite osäker på så rätta mig gärna, ni andra.Jag har bara en fråga, har förstått att ni har i stort sett hand om den bankörning som körs på SRW.
Själv så älskar jag RR och hade tyckt det hade varit grymt kul att testa min lilla hoj på en bana Men skulle det gå att ha en 125:a med då ni kör nån gång? har inte kört bana innan så jag har ingen ban erfarenhet heller sen så är det ju en slö hoj om man jämnför med era...har försökt hitta SMC-kurser o liknande men har inte hittat nåt som passat.
Har varit på SRW och kollat ett par gånger också...
Förstår om det inte skulle kunna funka, men frågar man inte får man inget veta. Men i så fall vet ni något annat som kasnke skulle funka för mig bättre?
Tacksam för svar
Lite OT kanske
Okej Tack för svaret, det blev lite klarare för mig nu.3085383Det finns inga hinder mot 125r på banan. Det är inte vad man har utan vad man gör med det man har som är viktigt. Det som talar emot dig är att man måste köra en introduktion först, innan man släpps ut på banan första gången. Nu var det ett tag sedan vi hade en introgupp och jag tror att vi brukar lösa det genom att någon instruktör kör med den första gången. Detta är jag dock lite osäker på så rätta mig gärna, ni andra.
Sen känner du säkert till att medlemmar har företräde till bokningarna. Icke-medlemmar får köra i mån av plats.
Jag tackar för alla vänliga och givande svar Ska hålla ögonen öppna efter eventuella platser för icke-medlemmar.3085440I vanlig ordning var Bingo väldigt vältalig och korrekt
Vill endast förtydliga att det går bra att köra utan Introduktion;
Anmälan SKALL ske i Grön (eller Gul om ej Grön finns)
Man SKALL anmäla till Instruktör att man ej kört bana eller banan förut
Man kommer då få specialbehandling med en "Intro-light"
Anmälan i annan grupp än Grön/Gul kan medföra att man ej får köra - trots betalningsskyldighet.
Anmälan sker, som Bingo skriver, via hemsidan:
http://www.sydskanesemse.nu/
På Onsdag 06.00 släpps eventuella platser till nästa helgs jättekörning för ickemedlemmar
Anmäl dig gärna i kön som medlem
Woho bokad hela lördan
Bokade mig och var glad ända tills man kom till jobb och kollade hur man skulle jobba i veckan. Glömt att jag ska jobba hela lördagen och har annat planerat på söndagen. Så nu ligger det en röd plats ute på MP.
Hoppas på fint väder på Knutstorp den 17/8 så man får gassa av sig då istället
...Vädret... jag litar på Robz o hans blommor fixar detta i vanlig ordning...
Robz... Robz... Robz......
Mja... den här gången kan det nog bli lite fuktigt bägge dagarna är jag rädd för
Inget vanligt SSEMSE väder alltså, men jag kör endast på Söndagen och då blir nog vädret lite bättre
Kom dock ihåg; Även om det spöregnar i hela Skåne kan det mycket väl vara uppehåll på SRW (Har faktiskt hänt!! )
Okey...
Regndäck på Missilen o slicks på Moppen så e man helgarderad...
Tycker ändå att du skall ta ett nytt snack med blommorna då jag gärna kör med uppehållsväder båda dagarna...
Helt ok utan sol, men inge regn tack...
Mvh,
Sydskanes Emse
Nu racersnigel
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |