lahi
Gixxerpilot
- Gick med
- 6 Aug 2003
- Hoj
- Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Ja, jag vet. Den är skitful. Den har blivit utsedd till världens fulaste bil av Top Gear. Den är grotesk. Ja, jag vet att du antagligen skulle tycka att det hade varit hemskt pinsamt att bli sedd i en. Men, jag skiter i vad folk tycker om mig så nu när allt detta har gåtts igenom så kan vi hålla sådant borta från tråden.
Så, till frågan. Är den bra? Håller den? Är den driftsäker eller en strulpelle? Lastar den hur mycket som helst? Får det plats två vuxna, tre bilbarnstolar, hund och barnvagn? Var finns reservdelar?
Kanske någon här har haft en sådan och vågar erkänna det? Årsmodellerna 2006-2007 är de som är intressanta. Eller är det bättre med en Kia Carnival? Är den mindre förresten?
Tacksam för relevanta svar och inga öööööö, köp inte den, den är fuuuuul
Så, till frågan. Är den bra? Håller den? Är den driftsäker eller en strulpelle? Lastar den hur mycket som helst? Får det plats två vuxna, tre bilbarnstolar, hund och barnvagn? Var finns reservdelar?
Kanske någon här har haft en sådan och vågar erkänna det? Årsmodellerna 2006-2007 är de som är intressanta. Eller är det bättre med en Kia Carnival? Är den mindre förresten?
Tacksam för relevanta svar och inga öööööö, köp inte den, den är fuuuuul