SSEmse - Ny Depåchefsorganisation

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vill på detta sätt informera om att vi från och med i går har en delvis ny depåchefsorganisation.

Den nya gruppen är en mix att nytt och gammalt med den gemensamma nämnaren att alla är klippt och skurna för uppgiften.

Detta är de ni kommer att möta på banan under 2011:

Nya ansikten i tornet:
Andreas Persson - -=[P-son]=-
Anders Hult – Svalan
Krister Elfsberg - VBK

Gamla ansikten i tornet:
Stefan Andersson - Quman
Zoltan Darvas – Zorken17
Kristoffer Miklas – Kris955

Foto och en personlig presentation kommer att finnas på hemsidan, http://www.sydskanesemse.nu/default.asp?pid=34

Vill samtidig passa på att tacka Rolf Björkdahl, Staffan Hellberg och AleX för deras insatser i DC gruppen. De går nu vidare till andra uppgifter inom Sydskanes Emse.

Jag kommer att vara sammanhållande och med ett övergripande ansvar för både DC-gruppen och vår Bullergrupp.
Mer information om detta senare.

DC-gruppens ledord är:

3T

TOTALANSVARIG!

TYDLIG!

TREVLIG!

Vi kommer att göra vårt yttersta för att leva upp till dessa men vi ber er alla om förståelse, vi är också människor och människor gör ibland fel.

Med vänlig hälsning

/ Mikael Pålsson aka Madikken aka Mavve
Ansvarig för DC- och Bullergrupp 2011

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Klippt och klistrat från en annan tråd:

En fundering kring kommande år. Kommer det se likadant ut med flaggning som tidigare år? Dvs egna flaggisar på Sturup, ingyrda på Knutstorp?
Eftersom jag är student och därmed har begränsad ekonomi har det varit jättebra för mig att kunna flagga ihop min körtid. Om jag nu flaggar alla Sturups-dagar så får jag 3000 poäng vilket tyvärr inte betalar så många dagar på Knutstorp.. :(
Så, DC/styrelsen/vilka det nu är som planerar kring flaggisarna, får för min del gärna ta sig en funderare kring detta. Annars kommer jag få skära ner på min andel bankörningar kommande säsong, och det vill jag ju inte :(

Ps. Inte bara kritik, jag tycker Knutstorp är en kul bana och uppskattar att ni bokat många dagar där! :)
Vi har lyssnat på dig och flera andra.
Det är nu bestämt att vi till varje Knudankörning kommer att erbjuda TVÅ bokningsbara platser och dessa två kommer att bemanna torn 6 uppe i hårnålen. En position som kräver mycket.

Jag hoppas att vi nu fyller upp denna position vid varje körning, i annat fall tvingas vi återgå till att hyra in flaggisar på alla positioner.

Maverick_ou812

Gick med
30 Sep 2004
Hoj
Härligt när man känner att ens åsikter å funderingar beaktas :tummenupp:krama

Håller med - kudos till Maverick och co!
Vi är alla medlemmar i Sydskanes Emse så självklart skall vi lyssna på varandra. :tummenupp
Jag hoppas bara intresset för att fylla de två platserna är tillräckligt stort, det handlar ju trots allt om 12 vardagsköringar.

sideline

Gick med
18 Jun 2008
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Vi är alla medlemmar i Sydskanes Emse så självklart skall vi lyssna på varandra. :tummenupp
Jag hoppas bara intresset för att fylla de två platserna är tillräckligt stort, det handlar ju trots allt om 12 vardagsköringar.

Vi löser det på ett eller annat vänster. Jag menar, alla har väl tagit ledigt dem dagar det är körningar på Knutstorp. :tungan

Eller, ja, alla utom den 1:a september. :(

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping