Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Då är det dags för omröstning vem som byggt sveriges snyggaste/coolaste Streetfighter.
Den som vinner omröstningen får äran att bära titeln Swedish Streetfighter of the year + en redig pokal att ha hemma i garaget/bokhyllan.
-Omröstningen kommer att hålla på från den 11 juni till och med den 30 juni.
-Vinnaren kommer att presenteras den 1 juli eller så fort rösterna räknats.
Omröstningen går till så att ni kollar igenom bidragen nedanför.
Klicka på länkarna, läs igenom vad som skrivits, vad som gjorts och kolla på alla bilder.
Sen ser jag gärna att ni bedömmer hojarna efter följande kriterier:
--------------------
-Utseende (Ser den snygg ut?)
-Ombyggnation (Har det lagts ned tillräckligt med skaparglädje i det hela? Behöver inte vara den som byggt om mest utan snarare den som byggt om bäst)
-Attityd (En av dom viktigaste sakerna för en streetfighter. Har den det eller ser den bara töntig ut?)
-Kvalitet (Är det tillräckligt snyggt gjort eller har man slarvat någonstans?)
-Detaljarbete (Har man lyckats hela vägen när det gäller alla detaljer. Har den det där lilla extra som krävs?)
--------------------
Ni behöver inte nödvändigtvis skriva av punkterna i mailet men känner ni för att göra det så blir jag glad.
Skriver ni inte ned någon av dom så är det också ok men ha gärna dom i bakhuvudet när ni väljer vem ni vill lägga eran röst på.
Ni röstar bara på en hoj, dvs. den hoj ni tycker skall vinna.
Själva Röstningen
--------------------
-Eran röst lägger ni genom att skicka ett mail till SSOTYA2007@GMAIL.COM (ni får en autoreply så fort mailet kommit fram).
-För att rösten skall vara giltig behöver ni fylla i erat nickname här på sporthoj (skälet är för att jag skall kunna dubbelkolla så att inget fusk sker, dubbelröstning, osv.). Glömt uppge nickname = ogiltig röst
-Vill ni vara med och tävla om fina priser från Bomber Magazine måste ni fylla i erat riktiga namn & adress. Vi kommer att lotta ut bland annat en prenumeration, några T-shirts & lite annat vi har liggandes.
Exempel på röstningsmail:
--------------------
Min röst faller på hoj nr:
Mitt nick på SH:
Jag vill delta i utlottningen av Bomber prylar:
Nils Nilsson
Storagatan 66
666 66 Byhåle
--------------------
Sen vad det gäller själva deltagarna i SSOTYA så får ni inte rösta på er själva. Läg istället rösten på den ni tycker borde komma på andra plats efter er själv då.
------------------------------------------------------------
Då är det dags att presentera finalisterna.
Jag lägger i denna tråd bara upp namn, länk till deras presentation och 2 st bilder.
Klicka på länken, läs vad dom skrivit och klura ut vem som lyckats bäst.
--------------
Nr. 1
2FAST4U
Hela presentationen
Nr. 2
Westie
Hela presentationen
Nr. 3
schneberger
Hela presentationen
Den som vinner omröstningen får äran att bära titeln Swedish Streetfighter of the year + en redig pokal att ha hemma i garaget/bokhyllan.
-Omröstningen kommer att hålla på från den 11 juni till och med den 30 juni.
-Vinnaren kommer att presenteras den 1 juli eller så fort rösterna räknats.
Omröstningen går till så att ni kollar igenom bidragen nedanför.
Klicka på länkarna, läs igenom vad som skrivits, vad som gjorts och kolla på alla bilder.
Sen ser jag gärna att ni bedömmer hojarna efter följande kriterier:
--------------------
-Utseende (Ser den snygg ut?)
-Ombyggnation (Har det lagts ned tillräckligt med skaparglädje i det hela? Behöver inte vara den som byggt om mest utan snarare den som byggt om bäst)
-Attityd (En av dom viktigaste sakerna för en streetfighter. Har den det eller ser den bara töntig ut?)
-Kvalitet (Är det tillräckligt snyggt gjort eller har man slarvat någonstans?)
-Detaljarbete (Har man lyckats hela vägen när det gäller alla detaljer. Har den det där lilla extra som krävs?)
--------------------
Ni behöver inte nödvändigtvis skriva av punkterna i mailet men känner ni för att göra det så blir jag glad.
Skriver ni inte ned någon av dom så är det också ok men ha gärna dom i bakhuvudet när ni väljer vem ni vill lägga eran röst på.
Ni röstar bara på en hoj, dvs. den hoj ni tycker skall vinna.
Själva Röstningen
--------------------
-Eran röst lägger ni genom att skicka ett mail till SSOTYA2007@GMAIL.COM (ni får en autoreply så fort mailet kommit fram).
-För att rösten skall vara giltig behöver ni fylla i erat nickname här på sporthoj (skälet är för att jag skall kunna dubbelkolla så att inget fusk sker, dubbelröstning, osv.). Glömt uppge nickname = ogiltig röst
-Vill ni vara med och tävla om fina priser från Bomber Magazine måste ni fylla i erat riktiga namn & adress. Vi kommer att lotta ut bland annat en prenumeration, några T-shirts & lite annat vi har liggandes.
Exempel på röstningsmail:
--------------------
Min röst faller på hoj nr:
Mitt nick på SH:
Jag vill delta i utlottningen av Bomber prylar:
Nils Nilsson
Storagatan 66
666 66 Byhåle
--------------------
Sen vad det gäller själva deltagarna i SSOTYA så får ni inte rösta på er själva. Läg istället rösten på den ni tycker borde komma på andra plats efter er själv då.
Då är det dags att presentera finalisterna.
Jag lägger i denna tråd bara upp namn, länk till deras presentation och 2 st bilder.
Klicka på länken, läs vad dom skrivit och klura ut vem som lyckats bäst.
--------------
Nr. 1
2FAST4U
Hela presentationen
Nr. 2
Westie
Hela presentationen
Nr. 3