Städer som gått i konkurs?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Satt o läste någon artikel om Ciudad Valdeluz i Spanien, en småstad som inte ens blev halvfärdig av bilderna att tyda, finns det fler sådana exempel inom körbart avstånd från Sverige? Då menar jag inte Tjernobyl. Enligt Google earth är det ganska precis 317mil till Ciudad Valdeluz från Stockholm vilket inte är någon dagstur men helt klart körbart, kanske går det t.o.m. att fuska med tåget :tummenupp

Bifogat

• valdeluz-desde-el-aire-022.jpg
    valdeluz-desde-el-aire-022.jpg
    257.7 KB · Visningar: 375
Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Tänker du köpa lite billiga hus, eller?

Mats

Japp, o dra tillbaka kåken (fuskbyggen väger knappt nånting faktiskt) med hojen till Svedala!

Nä mer en kul grej, alltså som ovan nämnda ser infrastrukturen ut att vara i bra skick och då i första hand vägarna vilket inbjuder till lite åka, koola bilder och vem vet befolkningen som finns kanske är hur bra som helst. Verkar inte blivit något slumområde utan om jag förstod det rätt så pendlar väl de som bor där till jobbet och i övrigt är det lugna gatan bokstavligt talat. Snabbtåg passerar och stationen fungerar.

I slutändan kommer vi ha ett årligt GP där och jag drar in miljarder med dollars i reklampengar :D

Typ så...

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj