Ställde på sukkan idag

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Aaaahhh vad härligt. Nu kan jag köra precis när jag vill och inte när någon behagar släppa in mig på en sketen bana. Jag är herre över mitt eget öde :rock Att ställa på är lika skönt som att sätta på. Ta mig fan! :D

Bara bankörning = gay och lämpar sig för jagsvaga individer. :fakta

:squid

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bingo skrev:
Aaaahhh vad härligt. Nu kan jag köra precis när jag vill och inte när någon behagar släppa in mig på en sketen bana. Jag är herre över mitt eget öde :rock Att ställa på är lika skönt som att sätta på. Ta mig fan! :D

Då kommer du med på Onsdags Gazzet då, vi ska ut på 30 sträckor och löra oss att krypköra...

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:

Då kommer du med på Onsdags Gazzet då, vi ska ut på 30 sträckor och lära oss att krypköra...

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Re: Re: Ställde på sukkan idag

GSXR1100R skrev:
Då kommer du med på Onsdags Gazzet då, vi ska ut på 30 sträckor och löra oss att krypköra...
Jag vill inte verka negativ men det låter faktiskt som ett B-gazz. Krypkörning lämpar sig för kryp. Skall vi inte testa lite okontrollerad wheeliekörning utanför Åkarpsskolan istället?:D

Men allvar, blir det någon körning imorgon hänger jag gärna på - om det inte regnar eller jävlas. Varifrån kör ni och när?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Ställde på sukkan idag

Bingo skrev:
Jag vill inte verka negativ men det låter faktiskt som ett B-gazz. Krypkörning lämpar sig för kryp. Skall vi inte testa lite okontrollerad wheeliekörning utanför Åkarpsskolan istället?:D

Men allvar, blir det någon körning imorgon hänger jag gärna på - om det inte regnar eller jävlas. Varifrån kör ni och när?
Statoil Staffanstorp samling 17.45, jag har en röd ros i handen så att du känner igen mig :kär

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Ställde på sukkan idag

GSXR1100R skrev:
Statoil Staffanstorp samling 17.45, jag har en röd ros i handen så att du känner igen mig :kär
Nu vågar jag inte komma dit längre :skrämd

Swedie: det verkar som att Åkarparn är påställbar om du är intresserad. :D

Tobbe_N

Ökenråtta
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM Superduke -07
Bingo skrev:

Ställde du på hojen idag??? va fan sommarn är ju slut, nu börjar ju den mörka och tråkiga årstiden som kallas Höst/vinter. då kör man inte hoj.
Nä hoppas att du har tagit dig själv i nacken till nästa år och får tummen ur röven och ställer på lite tidigare då.

Henke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå med 167hk -06:a

Tobbe_N skrev:
Ställde du på hojen idag??? va fan sommarn är ju slut, nu börjar ju den mörka och tråkiga årstiden som kallas Höst/vinter. då kör man inte hoj.

Ahh, din fegis.

Man kör lätt 2 månader till :rock

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj

Tobbe_N skrev:
Nä hoppas att du har tagit dig själv i nacken till nästa år och får tummen ur röven och ställer på lite tidigare då.
Hade den på från mars till slutet av juni. Så det är itne så illa som det låter. Men hörru! Det är flera månaders prima körväder kvar :fakta :hej

Vad säger ni förresten om 7 700 kr hel/hel i försäkringspremie (klass 7-båge). Jag tycker att det är jättedyrt. Det blir ju nästan 650 kr i månaden :mad:

Last edited:

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
Re: Re: Re: Ställde på sukkan idag

Bingo skrev:
Vad säger ni förresten om 7 700 kr hel/hel i försäkringspremie (klass 7-båge). Jag tycker att det är jättedyrt. Det blir ju nästan 650 kr i månaden :mad:

Snorbilligt ju. :mad:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Re: Re: Re: Re: Ställde på sukkan idag

McB skrev:
Snorbilligt ju. :mad:
För dig ja, som har råd att hålla dig med Ferrari :) Jag, mitt fattigjon, tycker att det är jättemycket pengar.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...