Stärka skjortkragar

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Några av mina skjortor börjar få lite hängiga kragar. Hur får jag dom stärkta och fina igen? Läste om potatismjöl och vatten i sprayflaska, funkar det? Vilka proportioner? Andra sätt att låta kragarna återfå sin forna erektion?

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Det där fixar de på kemtvätten. Här i Sthlm kan man lämna in 10x skjortor för 180.-
Tvättat och struket. Värt vartenda öre.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Superprodukt för att stärka upp skjortor, sedan bara måste man älska den otidsenliga dekoren på flaskan, konstigt att ingen attackfeminist känt sig krenGt än:D

Nu när du tagit upp frågan skulle det inte förvåna mig om det tids nog kommer någon feminist som vill starta en ny debatt som tar upp produkten för allmän debatt. Bara att hoppas att den får gå under radarn ytterligare en tid.

Det börjar bli smått löjeväckande när det ena bolaget efter det andra tvingas att ändra sina logotyper på välkända varor som funnits i årtionden utan att någon någonsin har haft några synpunkter på att de skulle vara diskriminerande eller racistiska. Ofta vill de bara skapa debatt och hittar en syndabock som får statuera exempel. Den stora allmänheten bryr sig inte om vilket.

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Det där fixar de på kemtvätten. Här i Sthlm kan man lämna in 10x skjortor för 180.-
Tvättat och struket. Värt vartenda öre.

Vi vet ju att jag jobbar väldigt nära där du bor, så jag kanske ska prova kemtvätten bredvid sushisyltan... De hade ingen spray på hyllan när jag kollade igår.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO