Stålomspunna slangar fort som fan.

Daniel-San

rajraj
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
KTM 450 EXC -07 / CR 250 -01
Hej

Nån som vet vart man kan få tag i stålomspunna slangar till R1 -03 innan tisdag i Sundsvall?

Jag tror det vart lite varmt med de nya bromsbeläggen så jag drog ju bromshantaget in i fingrarna i Tisdags...

MVH
D

Daniel-San

rajraj
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Daniel-San skrev:
2270156 Hej

Nån som vet vart man kan få tag i stålomspunna slangar till R1 -03 innan tisdag i Sundsvall?

Jag tror det vart lite varmt med de nya bromsbeläggen så jag drog ju bromshantaget in i fingrarna i Tisdags...

MVH
D

Hydraul Teknik i Timrå fixar över dagen. =) Så då e man fit for fight tills på Tisdag då. :banana

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Daniel-San skrev:
2270346 Hydraul Teknik i Timrå fixar över dagen. =) Så då e man fit for fight tills på Tisdag då. :banana

Så du ska till banan och bromsa nu på Tisdag :arsele , jag har hört att man ska gasa :hihi

Fint att det löste sig :tummenupp

Daniel-San

rajraj
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
Abloy skrev:
2270359 Så du ska till banan och bromsa nu på Tisdag :arsele , jag har hört att man ska gasa :hihi

Fint att det löste sig :tummenupp

Jaha då fattar jag... Jag som trott det var fel på laptimern... Ja men jag ska kolla om de har gashantag istället då. :3freak :3freak :3freak

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Daniel-San skrev:
2270436 Jaha då fattar jag... Jag som trott det var fel på laptimern... Ja men jag ska kolla om de har gashantag istället då. :3freak :3freak :3freak

Montera stålomspunnen gasvajer, rettan lär gå så in i helvete efter det :yoparty

Tomasol

Tjohooo
Gick med
10 May 2004
Hoj
Sxv 550 -07
Abloy skrev:
2270471 Montera stålomspunnen gasvajer, rettan lär gå så in i helvete efter det :yoparty

Jag kör med stålomspunna kondomer och jag är nere på 2 sekunders ligg nu.... går så in åt helsike :2cool

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Tomasol skrev:
2270860 Jag kör med stålomspunna kondomer och jag är nere på 2 sekunders ligg nu.... går så in åt helsike :2cool

De är bra men allt kan gå fortare:yoparty

Med en luffarturbo och lite övertryck i systemet borde du komma ner på sekunden, ställ en bordsfläkt på sängkanten och gapa.

Dalan

Sotare
Gick med
5 Feb 2006
Hoj
Hojlös pga skada
Snacka med Argo Flex på norra vägen. Klart bättre priser än Hydraul teknik, och snabb service. Har du ingen kontakt med nån av dem, skicka ett PM till mig så grejar jag slangar åt dig.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping