Dom har plastöverdragna slangar på specma också men dom blir lite dyrare dåMell skrev:Jag köpte på Specma, men det går att göra på nån mer firma också. Finessen med det är att det går fort. Men köper man på MC-xpress så är det finare kvalla, bla plastöverdragna slangar tror jag.
Jag betalade iaf 450 spänn för två slangar.
Ta mad original så pressar dom banjon så att dom stämmer med original, underlättar monteringen....
Grusbuse skrev:Jag ringde specma nu precis å frågde efter priser:
(090-71 18 00)
Slangen 112:- metern
Koppling 43:- st
Fick jag till svar.
Mell skrev:Jag köpte på Specma, men det går att göra på nån mer firma också. Finessen med det är att det går fort. Men köper man på MC-xpress så är det finare kvalla, bla plastöverdragna slangar tror jag.
Jag betalade iaf 450 spänn för två slangar.
Ta mad original så pressar dom banjon så att dom stämmer med original, underlättar monteringen....
Jon_G skrev:Menar du att dom tar lös originalbanjon och pressar på den på dom nya slangarna? Jag har eloxerade grejer som det inte är nåt fel på (förutom att dom är dyra att köpa till då) men skulle kanske byta stålslangarna till fräschare grejer.
Har nån en kvalificerad gissning?
pejon skrev:Hej Jon, jag tror inte att dom tar lös de gamla kopplingarna, utan det är för att vinklarna skall bli rätt vridna och vinklade.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|