Stöd för Safari

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Sporthoj.com fungarear väldigt dåligt i Safari (mac). Är det här ett känt problem eller ligger felet i min dator. Spydiga kommentarer från windowsanvändare undanbedes.

/Kiwi

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Jag brukade surfa sporthoj.com med Safari (iPhone), men nu när reklamen strular så har jag slutat helt. Tar helt enkelt för lång tid att ladda en sida för att det ska vara intressant att besöka siten via mobil (även om man är uppkopplad via wifi).

IE funkar bättre, men även där är det ett delay som gör att jag i stort sett lagt ner surfandet här. Trist som attan efter över 6 år på siten... :(

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Finns inte Mozilla till MAC? Enda som man kan surfa med utan att behöva en 8726345 GHz med 87264376324 GB RAM....

Adblock+ gör turen mysigare!

Mesktomten

Med lem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -00, Honda CBR 900 RR -98
Nu vill jag inte vara någon sorts paragrafryttare som kommer och förstör stämningen, men det känns ju rätt taskigt att blocka reklamer med tanke på att det förmodligen är dom som ger Swedie cashen som behövs för att hålla sidan vid liv..?
Undantaget är väl då stackarna som sitter och kämpar med en handhållen manick iofs.

MatteKholm

Stolt tröjjjjbärare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
--VTR--
Äh. Allt som kan snabba på lite är välkommet, dessutom var det inte för sh's skull jag skaffade adblock, men man stänger ju inte av det bara för att man surfar här.

yxjoel

Lebowski
Gick med
3 Jun 2008
Hoj
Kawa ZX6R -96
har aldrig haft några problem med safari på sporthoj
du bör nog kunna hitta en bättre lösning än att byta ner dig till mozilla

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...

Jag kör Safari och Firefox i Macen, jag kör Firefox och Explorer i PC. Jag har testat i lite olika datorer också men det är ingen skillnad. Från det att jag trycker på en tråd så tar det mellan 7 och 11 sekunder tills jag kan läsa den. Reklamen kommer först, sen ingenting, ingenting och så kommer sidan.
I IE på PC:n händer ingenting, ingenting sen kommer hela sidan med reklam och allt...

Före det här sega började så var det 700-1000 pers online hela tiden, nu är det 300-600 ungefär. Är det bättre eller sämre ur reklamsynvinkel...:rolleyes:

Mesktomten

Med lem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj

Byta upp sig till Opera mobile..? Funkar hur bra som helst med yuppienallen Ericsson...

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Hoj
Borttappad
Jag kör Safari och Firefox i Macen, jag kör Firefox och Explorer i PC. Jag har testat i lite olika datorer också men det är ingen skillnad. Från det att jag trycker på en tråd så tar det mellan 7 och 11 sekunder tills jag kan läsa den. Reklamen kommer först, sen ingenting, ingenting och så kommer sidan.
I IE på PC:n händer ingenting, ingenting sen kommer hela sidan med reklam och allt...

Före det här sega började så var det 700-1000 pers online hela tiden, nu är det 300-600 ungefär. Är det bättre eller sämre ur reklamsynvinkel...:rolleyes:

Vilken jefla reklam??? :va

EDIT: Tar ca 2 sek att ladda en ny tråd!

Mesktomten

Med lem
Gick med
20 Jun 2004
Hoj

På jobb är SH blockarat av någon anledning, men jag brukar gå in genom skolsurf.se och det funkar bra. Kolla om det blir bättre vetja!

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Hoj
KTM EXC 300 TBI Hardenduro samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Jag testade just Adblock för Safari. Adblock är Da Shit, en sekund att ladda Sporthoj:tummenupp

Även om jag av princip tycker att det är fel så står jag inte ut med väntetiden...

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Nu vill jag inte vara någon sorts paragrafryttare som kommer och förstör stämningen, men det känns ju rätt taskigt att blocka reklamer med tanke på att det förmodligen är dom som ger Swedie cashen som behövs för att hålla sidan vid liv..?
Undantaget är väl då stackarna som sitter och kämpar med en handhållen manick iofs.

Jag tror det är Motorrad för det är ju dom som äger sidan:pannkyss

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...